صرافی ژاپنی بیت‌پوینت هک شد/ سرقت بیش از ۳۰ میلیون دلار ارز دیجیتال

صرافی ژاپنی بیت‌پوینت هک شد/ سرقت بیش از ۳۰ میلیون دلار ارز دیجیتال
خلاصه اخبار

فهرست عناوینبه گزارش سیگنال به نقل از ارز دیجیتال، در پی هک صرافی ژاپنی بیت‌پوینت (Bitpoint)، ارزهای دیجیتالی به ارزش حدود ۳۲ میلیون دلار به سرقت رفت. این خبر دقایقی پیش به صورت رسمی توسط مقامات صرافی تایید شد. به گزارش کوین دسک، صرافی دارای مجوز بیت پوینت در ژاپن پس از این‌که متوجه برداشت […]

به گزارش سیگنال به نقل از ارز دیجیتال، در پی هک صرافی ژاپنی بیت‌پوینت (Bitpoint)، ارزهای دیجیتالی به ارزش حدود ۳۲ میلیون دلار به سرقت رفت. این خبر دقایقی پیش به صورت رسمی توسط مقامات صرافی تایید شد.

به گزارش کوین دسک، صرافی دارای مجوز بیت پوینت در ژاپن پس از این‌که متوجه برداشت غیرعادی از کیف پول داغ (کیف پول روی سرور) خود شد، تمام خدمات خود از جمله معاملات، واریز و برداشت را به حالت تعلیق دراورد.

مشخص نیست که چه ارزهای دیجیتالی از این پلتفرم به سرقت رفته‌اند اما در این صرافی پنج ارز دیجیتال معامله می‌شوند که عبارتند از: بیت کوین، بیت کوین کش، اتریوم، لایت کوین و ریپل (XRP)

شرکت مادر این صرافی یعنی Remixpoint Inc در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که ۲۳ میلیون دلار از مبالغ به سرقت رفته متعلق به مشتریان بوده است.

صرافی‌های ژاپنی ارز دیجیتال بارها مورد حمله قرار گرفته‌اند. در سپتامبر ۲۰۱۸ صرافی زایف (Zaif) که این هم دارای مجوز از اژانس خدمات مالی ژاپن بود، هک شد و ۶۰ میلیون دلار ارز دیجیتال از ان به سرقت رفت.

در اوایل سال گذشته میلادی هم صرافی بزرگ کوین چک (Coincheck) در ژاپن مورد هک قرار گرفت و معادل بیش از ۵۲۰ میلیون دلار ارز دیجیتال از ان به سرقت رفت.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای ارز دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را از کافه بازار دریافت نمایید.