صرافی بیت‌فینکس از حذف محدودیت برای عضویت در این صرافی خبر داد

صرافی بیت‌فینکس از حذف محدودیت برای عضویت در این صرافی خبر داد
خلاصه اخبار

صرافی رمزارزی بیت‌فینکس(Bitfinex) که یکی از بزرگ‌ترین صرافی‌های بزرگ جهان محسوب می‌شود، روز گذشته با انتشار یک پست توییتری اعلام نموده که در جدید‌ترین بروزرسانی خود محدودیت حداقل سرمایه‌ی ۱۰ هزار دلاری برای شروع مبادله‌ی توسط حساب‌های کاربری جدید را حذف کرده است.

به گزارش سیگنال به نقل از کوینت، صرافی رمزارزی بیت‌فینکس(Bitfinex) که یکی از بزرگ‌ترین صرافی‌های بزرگ جهان محسوب می‌شود، روز گذشته اعلام نموده که محدودیت حداقل سرمایه‌ی ۱۰ هزار دلاری برای شروع مبادله‌ی توسط حساب‌های کاربری جدید را حذف کرده است و کاربران تازه وارد این صرافی از این پس می‌توانند بدون هیچگونه محدودیتی، اقدام به مبادله‌ی رمزارز نمایند.


این کمپانی که مقر اصلی آن در هنگ‌کنگ واقع شده است، با انتشار یک پست توییتری اعلام نموده که پس از دریافت حجم زیادی تقاضا از سوی کاربران برای دستیابی به یک تجربه‌ی مبادله‌ی بهتر و تخصصی ‌تر در این پلت‌فرم، اقدام به ارائه‌ی این بروزرسانی کرده است.

آقای شان لوئیس وندرولد(Jean-Louis van der Velde) مدیرعامل صرافی BitFinex با انتشار یک پست اینترنتی در پلت‌فرم Medium اظهار داشت:

ما نمی‌توانستیم افزایش مداوم سطح درخواست برای دسترسی به مبادله در صرافی BitFinex که به جای مشتریان سنتی ما از طرف گروه گسترده‌تری ارائه شده بود را نادیده بگیریم. ما طی شش ماه گذشته سخت تلاش کرده‌ایم تا پلت‌فرم خود را برای موج جدید افتتاح حساب کاربران تازه‌وارد آماده کرده و اکنون در موقعیتی قرار گرفته‌ایم که درب‌های BitFinex را به روی سطح گسترده‌تری از مخاطبان جدید باز کنیم. با حذف محدودیت حداقل میزان سرمایه‌، در حال حاضر محدودیت‌ها توسط خود مبادله‌گران تعیین می‌شوند.

صرافی رمزارزی BitFinex عملا با ارائه‌ی این بروز رسانی به تمام کسانی که مایل به مبادله‌ی رمزارز در این پلت‌فرم هستند اجازه داده تا از روز ۹ام آوریل ۲۰۱۹ به بعد فعالیت‌های مبادلاتی خود را آغاز نمایند.

آقای پائولو آردوینو(Paolo Ardoino) مدیر بخش فناوری صرافی مذکور اعلام نموده که دلیل اصلی ارائه‌ی این بروزرسانی، افزایش دخالت و ورود جامعه‌ی توسعه‌دهندگان بوده است.

صرافی رمزارزی BitFinex همچنین اعلام نموده که بخش «پاسخ خودکار به پرسش‌های رایج و حل سریع‌تر مسائل» در قیمت پشتیبانی کاربران را ارتقاء خواهد بخشید. علاوه بر این کاربران با یک پوتال شناخت مشتری(KYC) جدید روبرو خواهند شد. همچنین گفته شده که برای فراهم آوردن افزایش راحتی کاربران، اطلاعات جانبی بیشتری در رابطه با توکن‌های لیست شده در این صرافی ارائه خواهد شد. برای آخرین مورد نیز گفته شده که فعالیت‌های این صرافی «برای افزایش امنیت و کاهش تاخیر، در سرور‌های اختصاصی و خود طراح مجهز به سخت‌افزار‌های پیشرفته، ادغام خواهد شد.»

این صرافی رمزارزی که قبلا یکی از ۵ صرافی برتر جهان محسوب می‌شد، به دلیل عدم توانایی در حسابرسی مناسب دارایی‌های کمپانی تتر(Tether کمپانی که بر روی توسعه‌ی رمزارز پایدار USDT نظارت دارد) اکنون در جایگاه ۳۴ام قرار گرفته است. کمپانی تتر چندی قبل اعلام کرد که رمزارزهای پایدار USDT از این پس تنها به واسطه‌ی ارز فیات و دلار آمریکا پشتیبانی نخواهند شد. این امر نهایتا موجب ناامیدی و ترس سرمایه‌گذارانی شد که این پلت‌فرم‌ را به عنوان صرافی خود انتخاب کرده بودند.

منبع: coinit.ir

برچسب‌ها