شیوه اطلاع‌رسانی به مشتریان تغیرات زیادی داشته

شیوه اطلاع‌رسانی به مشتریان تغیرات زیادی داشته
خلاصه اخبار

مدیرعامل بانک کارآفرین در نشستی به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط‌‌عمومی با تقدیر از زحمات کارکنان اداره روابط‌‌عمومی، این روز را به اصحاب رسانه و فعالان عرصه روابط عمومی تبریک گفت. به گزارش روابط‌ عمومی بانک کارآفرین، حمید تهرانفر در این نشست با تاکید بر اهمیت جایگاه روابط‌‌عمومی در تمامی سازمان‌ها و نهادها تصریح کرد: با توجه به گسترش روزافزون وسایل ارتباط‌جمعی، شیوه اطلاع‌رسانی به مشتریان و مخاطبان نیز دستخوش تغییرات زیادی شده است.

به گزارش سیگنال به نقل از دنیای اقتصاد، وی با تاکید بر ضرورت اطلاع‌رسانی دقیق توسط رسانه‌ها و روابط‌‌عمومی سازمان‌ها افزود: روابط‌‌عمومی‌ها یکی از ارکان مهم و تاثیرگذار در اطلاع‌رسانی درون و بیرون سازمان هستند و بر همین اساس نیز باید تلاش کنند تا اخبار را بی‌طرفانه و همه‌جانبه و به‌طور دقیق منعکس کنند. مدیرعامل بانک کارآفرین با اشاره به وظایف روابط‌‌عمومی‌ها تصریح کرد: روابط‌‌عمومی‌ها نقش موثری در بهبود وضعیت سازمان‌ها در افکار عمومی دارند و با ایجاد تعامل مناسب در داخل و خارج از سازمان، می‌توانند قدرت برند سازمان را تا حد زیادی تقویت کنند؛ زیرا نحوه ارتباط میان سازمان‌ها و موسسات و عموم افرادی که با آن سروکار دارند، عامل مهمی در تحقق اهداف سازمان و ارتقای جایگاه آن محسوب می‌شود. تهرانفر در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر ضرورت استفاده بیشتر از رسانه‌های اجتماعی که بر بستر وب شکل ‌گرفته‌اند، خاطرنشان کرد: خوشبختانه اطلاع‌رسانی دقیق، همه‌جانبه و با سرعت بالا، با شکل‌گیری رسانه‌های نوین امکان‌پذیر شده است.

منبع: donya-e-eqtesad.com

برچسب‌ها