شیطنت دوباره ایلان ماسک؛ قیمت دوج کوین به ۰.۱۵ دلار رسید

شیطنت دوباره ایلان ماسک؛ قیمت دوج کوین به ۰.۱۵ دلار رسید
خلاصه اخبار

قیمت دوج کوین در ساعات گذشته بیش از ۷٪ افزایش یافته و به ۰.۱۵ دلار رسیده است. بسیاری این رشد قیمت را به سخنرانی اخیر ایلان ماسک در کمپین انتخاباتی ترامپ و اشاره بازیگوشانه او به دوج کوین ربط می‌دهند. به گزارش میهن بلاکچین، تحلیلگران پیش‌بینی می‌کنند که در صورت تداوم فشار صعودی فعلی و …

قیمت دوج کوین در ساعات گذشته بیش از 7٪ افزایش یافته و به 0.15 دلار رسیده است. بسیاری این رشد قیمت را به سخنرانی اخیر ایلان ماسک در کمپین انتخاباتی ترامپ و اشاره بازیگوشانه او به دوج کوین ربط می‌دهند.

به گزارش میهن بلاکچین، تحلیلگران پیش‌بینی می‌کنند که در صورت تداوم فشار صعودی فعلی و شکسته‌شدن مقاومت‌‌های پیش رو، قیمت دوج کوین بتواند تا 0.175 دلار صعود کند.

آنچه در این مطلب می‌خوانید

صعود دوباره دوج کوین به دنبال توییت ایلان ماسک

قیمت دوج کوین در 24 ساعت گذشته دوباره گارد صعودی به خود گرفته و بیش از 7٪ افزایش یافته که بهترین عملکرد در بین 10 ارز دیجیتال برتر بازار کریپتو محسوب می‌شود.

رشد دوباره قیمت دوج کوین را می‌توان به توییت جدید ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا و اسپیس ایکس ارتباط داد. ماسک روز گذشته در کمپین انتخاباتی دونالد ترامپ شرکت کرد و از مردم خواست تا در انتخابات آتی به نامزد جمهوری‌خواهان رای دهند.

وی در این کمپین در رابطه با ورود به کابینه ترامپ به عنوان «سرپرست کمیسیون کارآمدی دولت» یا به اختصار «DOGE» صحبت کرد. هدف از این کمیسیون، تقسیم‌بندی مالیات به شیوه‌ای عادلانه است که توسط خود ماسک رهبری خواهد شد.

اما اندکی پس از این سخنرانی، ماسک توییت جدیدی را در شبکه اجتماعی X منتشر و به طور غیرمستقیم به دوج کوین اشاره کرد. در این توییت تصویری منتشر شده که در قسمت بالایی آن، ماسک دستان خود را حین سخنرانی به نشانه قدرت بالا گرفته و در قسمت پایینی، سگ شیبا اینو که لوگوی معروف دوج کوین است همان ژست را تکرار کرده است.

توییت ایلان ماسک
منبع: Elon Musk/X

این توییت با واکنش مثبت طرفداران دوج کوین همراه شد. برخی دیگر نیز معتقدند توجه دوباره ایلان ماسک به دوج کوین می‌تواند بر کل بازار میم کوین‌ها تاثیر مثبتی بگذارد.

آیا قیمت دوج کوین بیشتر از این صعود خواهد کرد؟

برخی از تحلیلگران معتقدند قیمت دوج کوین هنوز رشد قابل توجهی را تجربه نکرده است. علی مارتینز (Ali Martinez)، تحلیلگر محبوب می‌گوید در صورتی که بزرگترین میم کوین بازار بتواند از مقاومت 0.143 دلاری عبور کند، قیمت آن 25٪ دیگر افزایش یافته و به 0.175 دلار خواهد رسید.

تحلیلگر دیگری با نام کریپتو کندی (Crypto Candy) نیز با مقایسه وضعیت کنونی با بولران سال 2021 که طی آن قیمت دوج کوین از 0.05 دلار ماه آپریل به بیش از 0.70 دلار رسید، از آغاز رالی صعودی احتمالی این ارز دیجیتال خبر داده است.

بیت بول (BitBull)، دیگر تحلیلگر بازار کریپتو نیز معتقد است قیمت دوج کوین تا اوایل سال آتی به 0.60 دلار می‌رسد.

منبع: میهن بلاکچین

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *