شیبا اینو (SHIB) در آستانه ۱۰۰٪ رشد قیمت؛ بهترین نقاط ورود کجاست؟

شیبا اینو (SHIB) در آستانه ۱۰۰٪ رشد قیمت؛ بهترین نقاط ورود کجاست؟
خلاصه اخبار

قیمت شیبا اینو (SHIB) در آستانه یک جهش بزرگ قرار گرفته است و پیش‌بینی‌ها در مورد افزایش قیمت این میم‌ کوین به اوج خود رسیده است. یکی از تحلیل‌گران برجسته بازار، اعتقاد دارد قیمت SHIB می‌تواند تا ۱۰۰٪ افزایش پیدا کند. قیمت‌ این توکن در حال حاضر به پایین‌ترین سطوح خود رسیده است و فاز …

قیمت شیبا اینو (SHIB) در آستانه یک جهش بزرگ قرار گرفته است و پیش‌بینی‌ها در مورد افزایش قیمت این میم‌ کوین به اوج خود رسیده است. یکی از تحلیل‌گران برجسته بازار، اعتقاد دارد قیمت SHIB می‌تواند تا 100٪ افزایش پیدا کند. قیمت‌ این توکن در حال حاضر به پایین‌ترین سطوح خود رسیده است و فاز نهایی بازار گاوی در حال شکل‌گیری است.

به گزارش میهن بلاکچین، در زمان نگارش این مطلب، قیمت SHIB در سطح 0.00001699 دلار معامله می‌شود و در 24 ساعت گذشته خود 0.08٪ افزایش داشته است. طی هفته گذشته و پس از آنکه این دارایی با سطح مقاومت قدرتمند 0.00001924 دلار مواجه شد، قیمت آن 12.2٪ افت کرد. با این حال، تحلیل‌ها در مورد این میم کوین همچنان صعودی هستند.

آنچه در این مطلب می‌خوانید

احتمال 100٪ رشد قیمت شیبا اینو (SHIB)

نمودار قیمت SHIB - منبع: TradingView
نمودار قیمت SHIB – منبع: TradingView

اسکار راموس (Oscar Ramos)، یکی از معامله‌گران برتر بازار، گفته است که قیمت SHIB می‌تواند به‌شدت افزایش یابد. او در پلتفرم X نوشت: «انفجار در راه است.» و اشاره کرد که زمان زیادی برای آغاز روند صعودی شیبا اینو باقی نمانده است.

در نمودار قیمتی شیبا اینو در تایم فریم 3 روزه، الگوی سر و شانه معکوس (IHS) مشاهده می‌شود و این موضوع می‌تواند نشانه‌ای از بهبود قیمت و شروع روند صعودی باشد. خط گردن (Neckline) این الگو در نزدیکی اوج محلی اخیر، در حدود 0.000019 دلار قرار دارد. با عبور از این نقطه، قیمت شیبا اینو می‌تواند تا 100٪ افزایش یافته و به بالاترین سطوح سالانه خود و حتی به ATHهای قبلی خود نیز نزدیک شود.

سطوح حمایت کلیدی که باید تحت نظر داشت شامل 0.00001620 و 0.00001294 دلار است؛ ادامه فشار فروشندگان، می‌تواند قیمت را در این نقاط نگه دارد. این سطوح، در کنار قیمت کنونی (0.00001699 دلار)، نقاط ورودی مناسبی برای سرمایه‌گذارانی به‌شمار می‌آید که در انتظار رشد قیمت SHIB هستند.

شکل‌گیری الگوی IHS در نمودار قیمت SHIB - منبع: TradingView
شکل‌گیری الگوی IHS در نمودار قیمت SHIB – منبع: TradingView

همچنین، اگر گاوها مقاومت مهم 0.00001900 دلار (خط گردن) را بشکنند، قیمت این دارایی می‌تواند به سطح 0.000029 و حتی فراتر از آن و به سطح 0.00004500 برسد.

در حال حاضر، ارزش بازار (Market Cap) شیبا اینو در سطح 10.01 میلیارد دلار قرار دارد و تحلیل‌ها نشان می‌دهد با 100٪ جهش قیمت، این شاخص به سطح 20 میلیارد دلار و درست در محدوده‌ای پایین‌تر از ارزش بازار دوج‌ کوین (DOGE) خواهد رسید. در این صورت، شیبا اینو از آوالانچ (AVAX)، تون‌ کوین (TON) و ترون (TRX) پیشی خواهد گرفت و تنها یک میلیارد دلار پایین‌تر از DOGE و در رتبه دهم بازار قرار خواهد گرفت.

گفتنی است تیم شیبا اینو در حال آماده شدن برای یک به‌روزرسانی بزرگ در مورد NFTهای مبتنی بر اتریوم در Shibarium به نام Shiboshis است.

لوسی (Luci)، سرپرست بازاریابی شیبا اینو در 28 اکتبر‌ (7 آبان)، برنامه‌هایی را برای ارتقای NFT‌های مبتنی بر اتریوم در اکوسیستم SHIB تشریح کرد. طبق پست لوسی، «چیزهای بزرگی برای شیبوشی‌ها در شیباریوم در راه است». این بیانیه باعث ایجاد خوش‌بینی قابل توجهی در مورد این میم کوین در میان فعالان بازار شده است.

رشد قیمت دوج کوین (DOGE) همزمان با افزایش قیمت SHIB

احتمال جهش قیمت شیبا اینو در روزهای آینده بیشتر از هر زمان دیگری است. بر اساس داده‌های IntoTheBlock، شیبا اینو طی 60 روز گذشته دارای 97٪ همبستگی با دوج‌ کوین بوده است. این همبستگی، بالاترین همبستگی در میان دارایی‌های ثبت‌شده است و نشان‌دهنده رابطه منحصر به‌فرد این دو دارایی است.

بر اساس ضریب همبستگی 0.97 (نزدیک به 1) بین این دو دارایی، زمانی که قیمت دوج کوین افزایش می‌یابد، قیمت SHIB نیز تمایل به افزایش خواهد داشت. این الگو همچنین نشان می‌دهد مشارکت‌کنندگان بازار، این دو دارایی را مشابه هم می‌بینند و نسبت به اخبار و رویدادهای بازار درباره آن‌ها واکنشی هم‌جهت نشان می‌دهند.

میزان همبستگی شیبا اینو با دارایی‌های دیگر بازار - منبع: IntoTheBlock
میزان همبستگی شیبا اینو با دارایی‌های دیگر بازار – منبع: IntoTheBlock

این اطلاعات اهمیت زیادی دارد؛ چرا که اخیرا DOGE توجه زیادی از سوی رسانه‌های اصلی و جامعه کریپتو به خود جلب کرده است. در آخر هفته گذشته، ایلان ماسک در کمپین تبلیغاتی دونالد ترامپ، به عنوان هم‌بنیان‌گذار وزارت کارآمدی دولت (D.O.G.E) معرفی شد و این موضوع باعث 3.8٪ افزایش قیمت DOGE شد. تحلیل‌گران پیش‌بینی می‌کنند که قیمت این دارایی می‌تواند تا پایان ماه اکتبر (دهه اول آبان)، 25٪ دیگر افزایش یابد.

پست حساب HeadofDoge درباره وزارت D.O.G.E - منبع: پلتفرم X
پست حساب HeadofDoge درباره وزارت D.O.G.E – منبع: پلتفرم X

در حالی که DOGE اخیرا یک جهش قیمتی را تجربه کرده است، قیمت SHIB با تکیه بر 97٪ همبستگی این دو دارایی، در حال آماده‌شدن برای یک جهش صعودی است که می‌تواند آن را تا 100٪ یا حتی بیشتر از سقف‌های سالانه خود افزایش دهد.

منبع: میهن بلاکچین

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *