شهروندان آمریکا برای دوران بازنشستگی خود رمزارز بیت‌کوین نگه‌داری می‌کنند

شهروندان آمریکا برای دوران بازنشستگی خود رمزارز بیت‌کوین نگه‌داری می‌کنند
خلاصه اخبار

آقای مارک موبیوس(Mark Mobius) یکی از بنیان‌گذاران کمپانی مدیریت داراییMobius Capital Partners، در جدید‌ترین مصاحبه‌ی خود اعلام نموده که مردم سراسر جهان به دنبال ابزاری هستند که بتوانند به واسطه‌ی آن به راحتی و به صورت کاملا محرمانه پول خود را انتقال دهند، و این دقیقا همان کاری است که بیت‌کوین(با نماد BTC) انجام می‌دهد. وی همچنین اظهار داشت که علاوه بر این موارد، مردم بیت‌کوین را به عنوان یک ابزار ذخیره‌ی ارزش در مقابل عوامل پیش‌بینی نشده‌ای همچون کاهش ارزش پول و احتمالا اهداف سرمایه‌گذاری در نظر دارند

به گزار ش سیگنال به نقل از coinit، روز گذشته آقای جیسون ویلیامز(Jason Williams) یکی از بنیانگذاران و شرکای کمپانی مدیریت دارایی Morgan Creek Digital، اعلام کرد که شهروندان آمریکایی بیت‌کوین را به چشم یک ابزار ذخیره‌ی ارزش برای برقراری یک اقتصاد سالم در آینده، می‌بینند.
آقای ویلیامز در ادامه گفت که ۳۰ درصد از مردم آمریکا برای اهداف مربوط به زمان بازنشستگی خود، بیش از ۵ هزار دلار رمزارز بیت‌کوین نگهداری می‌کنند.

شهروندان آمریکا برای دوران بازنشستگی خود رمزارز بیت‌کوین نگه‌داری می‌کنند

اگر شهروندان آمریکا رمزارز بیت‌کوین را برای زمان بازنشستگی خود نگه‌ می‌دارند، پس می‌توان گفت آینده‌ای که برای ارزهای دیجیتال در نظر داشتیم هم اکنون فرا رسیده است. مردم هم اکنون در حال درک آینده هستند، نسبت به این ایده که چند سال دیگر از رمزارزها در مصارف و خرید‌های روزانه استفاده می‌کنند، خوش‌بین هستند.
افزایش میزان پذیرش نزدیک است
تحلیل‌گران و افراد برجسته‌ی سراسر جهان در حال حاضر برای پذیرش عمومی بیت‌کوین آماده شده‌اند و بدون شک مطمئن هستند که این دارایی رمزارزی طی سال‌های آتی بر صنعت مالی غلبه خواهد کرد.
با این حال، روز به روز سازمان‌های بیشتری علاقه‌ی خود را نسبت به استفاده از بیت‌کو‌ین نشان می‌دهند. به عنوان مثال صرافی Bakkt از راه‌اندازی قرارداد‌های آتی بیت‌کوین خبر داد، کمپانی Fidelity مبادلات سازمانی بیت‌کوین را آغاز کرد و نهایتا کمپانی بزرگ مایکروسافت(Microsoft) نیز اعلام کرد که در ساخت یک شبکه‌ی هویت غیرمتمرکز در بستر بلاک‌چین بیت‌کوین می‌باشد.
آقای آنتونی پومپلیانو(Anthony Pompliano) یکی از کمک‌ بنیانگذاران Morgan Creek، اخیرا اعلام نموده یک سازمان که بیش از ۵۰۰ میلیارد دلار سرمایه‌ی تحت مدیریت دارد، نسبت به رمزارز بیت‌کوین ابزار علاقه‌مندی کرده است.

شهروندان آمریکا برای دوران بازنشستگی خود رمزارز بیت‌کوین نگه‌داری می‌کنند

کمپانی بزرگ که آقای پومپلیانو از ارائه نام آن خودداری کرده است، برای دریافت جدید‌ترین اخبار و تجزیه و تحلیل‌های بازار رمزارزی و به ویژه بیت‌کوین، ثبت نام کرده است.

منبع: coinit.ir

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات ارز دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را از کافه بازار دریافت نمایید.