شهادت رهبران مقاومت اختلالی در توان آن‌ها ایجاد نکرده است

شهادت رهبران مقاومت اختلالی در توان آن‌ها ایجاد نکرده است
خلاصه اخبار

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: علی‌رغم به شهادت رسیدن تعدادی از رهبران مقاومت، هیچ‌گونه اختلالی در توانمندی جبهه مقاومت دیده نشده است.

به گزارش خبرگزاری مهر ، سردار قاسم قریشی جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین طی سخنانی در همایش بزرگ جهادگران تبیین «روایت مقاومت» با بیان اینکه جهاد تبیین فریضه قطعی و فوری بر عهده همه کسانی است که می‌توانند این کار را انجام دهند، گفت: جنگ امروز جبهه مقاومت و نظام سلطه، در دو بُعد نظامی و عملیات روانی در جریان است.

سردار قریشی در ادامه، بر ضرورت تبیین پلیدی‌های رژیم صهیونیستی و بیان دقیق جزئیات اقتدار جبهه مقاومت تاکید کرد و گفت: علی‌رغم به شهادت رسیدن تعدادی از رهبران جریان مقاومت طی مدت اخیر، هیچ‌گونه اختلالی در توانمندی جبهه مقاومت دیده نشده است و اتفاقات روزهای اخیر نیز، این گزاره را تایید کرد.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: رسانه‌های بیگانه امروز علناً اعلام می‌کنند که وضعیت اسرائیل به شدت به هم ریخته است و تعداد زیادی، از اراضی اشغالی فرار کرده‌اند.

سردار قریشی همچنین گفت: یکی از کارشناسان و تحلیلگران ضدمقاومت، در روزهای اخیر با اشاره به فیلم منتشر شده از لحظات پایانی زندگی شهید یحیی سنوار و ایستادگی و مقاومت مثال‌زدنی او، اعلام کرد «اگر سنوار یک آدم غربی و اروپایی بود، ما مقام او را بالاتر از چگوارا نشان می‌دادیم و هالیوود فیلم‌های زیادی از او می‌ساخت» البته از نگاه ما، چگوارا قطره‌ای است در برابر اقیانوس حماسی و مقاومت شهید سنوار.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین، رژیم صهیونیستی را حاصل پیوند نامیمون یهودیتِ افراطی و استکبار جهانی دانست و گفت: نقش شما جهادگران عرصه تبیین در این جنگ شناختی، اگر از مجاهدان حاضر در میدان بیشتر نباشد، قطعاً کمتر نیست.

منبع: مهر

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *