شرکت پورشه به دنیای توکن‌های غیرقابل معاوضه وارد شد

شرکت پورشه به دنیای توکن‌های غیرقابل معاوضه وارد شد

به گزارش سیگنال به نقل از کوینیت،

پورشه وارد می‌شود

شرکت خودروسازی پورشه(Porsche) اکنون به دنبال ورود مستقیم به بازار توکن‌های غیرقابل معاوضه(NFT) است. این شرکت آلمانی در این راستای از یک پلت‌فرم تازه‌تاسیس به نام فن‌زون(Fanzone) رونمایی کرده است که در آن کارت‌های مبتنی بر NFT عرضه شده و کاربران می‌توانند به مبادله‌ی این دارایی‌های دیجیتال بپردازند.

این استارت‌آپ توسط یک شرکت فعال در حوزه‌ی دیجیتال به نام Forward31 راه‌اندازی شده است؛ این شرکت وظیفه‌ی گسترش کسب و کار پورشه در بازارهای ثانویه را دارد.

پورشه Porsche توکن‌های NFT

پلت‌فرم Fanzone به کاربران اجازه می‌دهد تا با کارت‌های دیجیتالی خود به خرید، تجارت و حتی بازی بپردازند. هر کارت ویژگی‌های منحصر به فرد و اطلاعات خاصی خود را دارد. این کارت‌ها به عنوان دارایی دیجیتال بر روی بلاک‌چین لوکسو(Lukso) عرضه شده‌اند، بنابراین هر کسی می‌تواند در راستای افزایش امنیت آن‌ها را از شبکه خارج کند.

تقاضا همچنان بالاست

کریستین کرل(Christian Knörle) رئیس گسترش کسب و کار شرکت پورشه در رابطه با این پلت‌فرم جدید اظهار نموده که:

تقاضا برای کارت‌های تجاری و آلبوم‌های کلاسیک طی چند دهه‌ی گذشته هیچ تغییری نداشته است. با وجود پلت‌فرم فن‌زون، ما به سمت دیجیتالی کردن این بازار حرکت خواهیم کرد. ما مشتاقانه منتظر حمایت استراتژی از این پلت‌فرم هستیم. Christian Knörle

این برند همچنین با تیم ملی فوتبال آلمان نیز همکاری کرده است تا بازیکنان فوتبال را هم به کارت‌های خود اضافه کند. در نتیجه‌ی این همکاری، بسته‌ی اول کارت‌های پورشه شامل بازیکنان مرد، زن و نوجوان تیم زیر 21 سال هم خواهد بود.

پلت‌فرم‌های ورزشی در حال رشد هستند

درحالیکه برخی از شاخص‌ها نشان دهنده‌ی کاهش میزان اشتیاق به توکن‌های NFT نسبت به ماه آوریل است، از NFTها همچنان به عنوان راهی جهت تولید کار با کیفیت در استارت‌آپ‌های منتخب استفاده می‌شود؛ و اکنون پلت‌فرم‌های ورزشی درحال افزایش فشار و هدایت این بازار هستند.

همین مورد برای پلت‌فرم بن‌زون نیز صادق است، که محصولات دارای مجوز را ارائه می‌کند. نمونه‌ی مشابه دیگر پلت‌فرم NBA Top Shot است که توکن‌های مربوط به بازیکنان بسکتبال حرفه‌ای NBA را به صورت قانونی ارائه می‌کند. این نشان می‌دهد که همزمان با کاهش تمایل و اشتیاق کاربران به توکن‌های NFT آماتوری و هنری، پلت‌فرم‌های حرفه‌ای و کاملاً قانونی در حال ظهور هستند، پلت‌فرم‌های که توکن‌های NFT را به عنوان عنصر اصلی فعالیت و خدمات ارائه می‌کنند.

نظر شما در رابطه با حضور شرکت پورشه در دنیای توکن‌های NFT و راه‌اندازی یک پلت‌فرم اختصاصی در این زمینه چیست؟ چه عواملی باعث شده تا شرکت‌های بزرگ یکی پس از دیگری برای حضور در دنیای NFTها از خود تمایل نشان دهند؟

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.