شرکت مرسدس بنز برای خودروها کیف‌پول سخت‌افزاری می‌سازد

شرکت مرسدس بنز برای خودروها کیف‌پول سخت‌افزاری می‌سازد
خلاصه اخبار

فهرست عناوینبه گزارش سیگنال به نقل از کوینیت، تبدیل خودرو به بازار اینده با به‌کارگیری کیف‌پول سخت‌افزاری بر اساس اعلام مطبوعاتی استارت‌اپ Riddle & Code، کیف‌پول سخت‌افزاری درون خودرو کاربرد‌های مختلفی همانند به اشتراک گذاری خودرو، وسیله‌های خود ران، تبادل داده‌های امن با محیط به منظور کاهش تراکم و حق بیمه خواهد داشت. تام فیوستنر(Tom […]

به گزارش سیگنال به نقل از کوینیت،

تبدیل خودرو به بازار اینده با به‌کارگیری کیف‌پول سخت‌افزاری

بر اساس اعلام مطبوعاتی استارت‌اپ Riddle & Code، کیف‌پول سخت‌افزاری درون خودرو کاربرد‌های مختلفی همانند به اشتراک گذاری خودرو، وسیله‌های خود ران، تبادل داده‌های امن با محیط به منظور کاهش تراکم و حق بیمه خواهد داشت. تام فیوستنر(Tom Fürstner) مدیرعامل این استارت اپ اعلام کرد:

خودروهای خود ران باید به‌طور مداوم و قابل اعتماد رفتار کنند. خودروها پیشتر به تجهیزات محاسباتی تبدیل شده‌اند. شناسه‌ی امن تضمین می‌کند که فرد صحیحی کد درون خودرو را اجرا کرده و برای تبادل اطلاعات قابل اعتماد است. RIDDLE&CODE با استفاده از سخت افزار رمزنگاری امنیت ان را تامین می‌کند و با استفاده از لجر(Ledger) خودروها را به بازارهای اینده تبدیل خواهد کرد. Tom Fürstner

گزارش شده است که کیف‌پول سخت‌افزاری مورد بحث بر پایه‌ی روش ذخیره‌سازی امن داده‌های این استارت اپ با نام Secure Element 2.0 ایجاد می‌شود و ادعا می‌شود که شناسه امن بلاکچینی برای وسایل نقلیه فراهم می‌کند. بر اساس اعلام نویسنده، ترکیب این شناسه با شناسه‌ی دولتی(پلاک خودرو) می‌تواند امکان انجام تراکنش‌های امن و منحصر بفردی را فراهم اورد.

بلاکچین در صنعت خودرو

بیانیه‌ی مطبوعاتی که در ماه فوریه منتشر شد، نشان می‌دهد که مرسدس بنز برای افزایش شفافیت و قابلیت اعتماد در زنجیره‌های تامین پیچیده، پلتفرمی بر پایه‌ی تکنولوژی بلاکچین را توسعه می‌دهد. بعلاوه، با خرید استارت اپ پرداخت دیجیتالی PayCash Europa توسط مرسدس بنز در ژانویه ۲۰۱۷، شایعاتی مبنی بر این‌که مرسدس بنز قصد دارد سرویس پرداخت خود را راه‌اندازی کند، منتشر شد.

شرکت زیمنس نیز در ابتدای ماه جاری علاقه‌ی خود را به استفاده از روش‌های بلاکچینی نشان داد. این شرکت قصد دارد از تکنولوژی بلاکچین در صنعت حمل و نقل استفاده کند.

بر اساس گزارش کوینیت در سال گذشته، شرکت جنرال موتورز یک نواوری به اداره‌ی ثبت اختراع و علایم تجاری ایالات متحده ارایه کرد که در ان از یک پلت‌فرم بلاک‌چینی برای اشتراک‌گذاری داده‌ها و اطلاعات بین خودرو‌های هوشمند استفاده می‌شود.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای ارز دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را از کافه بازار دریافت نمایید.