شرکت خدمات مالی Square، نام خود را به Block تغییر می دهد

به گزارش سیگنال به نقل از آکادمی هلاکوئی،

اسکوئر (Square) ،شرکت خدمات مالی و پرداخت دیجیتال آمریکایی به تازگی اعلام کرده است که نام تجاری خود را در 10 دسامبر(19 آذر) به Block تغییر خواهد داد تا از این پس ، عمدتا در عرصه فناوری بلاک چین و ارزهای دیجیتال متمرکز شود.

شرکت Square Crypto، زیرمجموعه جداگانه ای از این شرکت که در زمینه بیت کوین فعالیت می کند ، نیز نام خود را به Spiral تغییر خواهد داد.

شایان ذکر است که نماد این شرکت در بورس نیویورک تغییر نخواهد کرد و “SQ” حفظ خواهد شد.

جک دورسی(Jack Dorsey)، مدیرعامل و یکی از بنیانگذاران شرکت اسکوئر در زمینه عنوان کرد:
“Block نامی جدید است، اما ما همچنان در راستای هدف این شرکت مبنی بر توانمندسازی اقتصاد حرکت می کنیم. مهم نیست که چه تغییری داشته باشیم یا چگونه رشد کنیم، ما به ساخت ابزارهایی برای افزایش دسترسی به اقتصاد ادامه خواهیم داد.”
آقای دورسی روز دوشنبه از شرکت توییتر کناره گیری کرد.

وی در سال 2009(1388) این شرکت را در راستای خدمات پرداخت حضوری تاسیس کرد که برای کاربران، امکان پرداخت از طریق کارت اعتباری را در تلفن های هوشمند فراهم کند.

این شرکت همچنین شیوه بانکداری دیجیتالی همتا به همتا را پذیرفته است. علاوه بر آن ، غول خدمات مالی ، عرضه ارزهای دیجیتال و معاملات سهام را شروع کرده است.

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.

منبع: aa.com.tr

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.