شرایط دریافت وام نقدی با سامانه «فرابانک ملت» + نرخ سود و اقساط

شرایط دریافت وام نقدی با سامانه «فرابانک ملت» + نرخ سود و اقساط

به گزارش سیگنال به نقل از اقتصاد آنلاین

به گزارش اقتصادآنلاین؛ یکی از طرح های ارائه تسهیلات نقدی توسط بانک ها، طرح «تسهیلات با سامانه فرابانک ملت» است که با توجه به شرایط کاری و حساب متقاضیان به افراد پرداخت می‎‌شود. در این طرح مشتریان بانک ملت می‌توانند از طریق سامانه فرابانک نسبت به دریافت انواع وام‌های در دسترس در این سامانه و با شرایط غیرحضوری اقدام کنند.

نرخ سود وام در طرح «تسهیلات با سامانه فرابانک ملت»

«تسهیلات با سامانه فرابانک ملت» تسهیلاتی را با نرخ سود 18 درصدی به متقاضیان و تا سقف 200 میلیون تومان ارائه می‌کند. برای دریافت این نوع از تسهیلات بانکی متقاضی باید در بانک ملت یک حساب سپرده قرض الحسنه داشته باشد و برای ضمانت نیز مسدودی سپرده، ضامن رسمی و اعتبار شغلی متقاضی نیاز است.

زمان مسدودی سپرده در این طرح نیز 60 ماه بوده که در تسهیلات با ضمانت سپرده بلندمدت،‌ مسدودی سپرده تا تسویه کامل وام است. حداکثر زمان بازپرداخت نیز 60 ماه بوده اما کوتاهترین زمان بازپرداخت 36 ماه بوده که با توجه به هریک از انواع تسهیلات متغیر است.

در صورتی که بانک ملت حداکثر مبلغ وام را با نرخ سود 18 درصد به متقاضیان بپردازد، مبلغ اقساط پنج میلیون و 78هزار و 685 تومان خواهد بود.

کل سود این مبلغ تسهیلات 104 میلیون و 721 هزار و 129 تومان و مجموع رقم وام و سود آن 304 میلیون و 751 هزار و 129 تومان است.

از جمله شرایط دیگر برای دریافت این وام نیز می توان به موارد زیر اشاره کرد؛

 1.وام‌گیرنده بدهکار به بانک و یا دارای چک برگشتی نباشد

2. وام‌گیرنده از مشتریان بانک ملت باشد

3. پرداخت 30 هزار تومان شامل تشکیل پرونده و اعتبار سنجی

برچسب‌ها