شبکه‌ی لایتنینگ بیت کوین با شبکه‌ی اجتماعی توییتر ترکیب خواهد شد

شبکه‌ی لایتنینگ بیت کوین با شبکه‌ی اجتماعی توییتر ترکیب خواهد شد

به گزارش سیگنال به نقل از کوینیت،

توییتر از شبکه‌ی لایتیتنگ بیت کوین استفاده خواهد کرد

جک دورسی(Jack Dorsey)؛ مدیرعامل شرکت‌های توییتر(Twitter) و اسکوئر(Square) یکی از طرفداران شناخته شده‌ی بیت کوین محسوب می‌شود. وی اخیراً در حساب کاربری توییتر خود اعلام کرد که قصد دارد در آینده‌ی نامشخصی شبکه‌ی لایتنینگ بیت کوین را با شبکه‌ی اجتماعی توییتر و یا پلتفرم غیرمتمرکز بلواسکای(BlueSky) ترکیب کند.

دورسی در پاسخ به توییتی که از وی درخواست کرده بود شبکه‌ی لایتنینگ بیت کوین را با پلتفرم توییتر یا بلواسکای ترکیب کند اعلام کرد که در طول زمان این خواسته محقق خواهد شد.

توئیت جک دورسی
لطفاً شبکه‌ی لایتنینگ را با پلتفرم بلواسکای و یا توییتر ترکیب کنید. تنها مساله گذشت زمان است.

شبکه‌ی لایتنینگ بیت کوین یک روش افزایش مقیاس‌پذیری در لایه‌ی دوم محسوب می‌شود که برای سرعت بخشیدن و همچنین کاهش هزینه‌‌ی نقل و انتقال بیت کوین طراحی شده است. این فناوری به سیستم تسویه‌ی تراکنش‌ها در شبکه‌های پرداخت شباهت دارد که توسط شرکت‌های ویزا و مسترکارت مورد استفاده قرار می‌گیرد. در این روش وجوه خریدار و فروشندگان به سرعت پیش از تسویه‌ی تراکنش‌ها تایید می‌شود.

زمان استفاده از بیت کوین در شبکه‌ی اجتماعی توییتر مشخص نیست

با این وجود، دورسی زمان مشخصی را برای استفاده از شبکه‌ی لایتنینگ در پلتفرم‌های توییتر و بلواسکای(پروژه‌ای که در دسامبر 2019 بمنظور ایجاد استاندارد غیرمتمرکز سازی شبکه‌های اجتماعی کلید خورده) مشخص نکرده است. دورسی در سال 2019 از راه‌اندازی این پروژه خبر داده بود:

توییت جک دورسی
توییتر تیم کوچک و مستقلی را متشکل از معماران نرم‌افزارهای منبع باز، مهندسین و طراحان بمنظور توسعه‌ی استاندارد منبع باز و غیرمتمرکز برای شبکه‌های اجتماعی را با هدف استفاده از فناوری حاصله تامین مالی می‌کند.

دورسی معتقد است که صنعت رمزارزها هنوز در مراحل ابتدایی رشد خود قرار دارد و بطور مشابه با شبکه‌ی اینترنت به سرعت گسترش خواهد یافت.

نظر شما نسبت به پاسخ جک دورسی به درخواست ترکیب شبکه‌ی لایتنینگ در پلتفرم توییتر و بلواسکای چیست؟ آیا بزودی توییتر شبکه‌ی لایتنینگ و رمزارز بیت کوین را به عنوان ابزار مبادلات میان کاربران این شبکه مورد استفاده قرار خواهد داد؟ نظر خود را به‌صورت کامنت با ما درمیان بگذارید.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.