شاخص 2 میلیون را پس گرفت/ تداوم سبزپوشی شاخص‌ها

شاخص 2 میلیون را پس گرفت/ تداوم سبزپوشی شاخص‌ها
خلاصه اخبار

اکوایران: شاخص کل بورس که آبان را با از دست دادن ابرکانال دو میلیون واحدی آغازکرده بود پس از سه روز معاملاتی موفق شد این کانال را پس بگیرد.

به گزارش اکوایران، در جریان معاملات امروز یکشنبه 6 آبان ماه شاخص کل 30 هزار و 728 واحد دیگر ارتفاع گرفت و ضمن پس گرفتن کانال دو میلیون واحدی کار خود را در کانال 2 میلیون و 25 هزار و 953 واحد به اتمام رساند. شاخص هموزن نیز با 5 هزار و 889 واحد رشد در محدوده 670 هزار و 20 واحد ایستاد. امروز نمادهای فولاد، فملی و نوری بیشترین اثر مثبت و فولاژ، سدشت و کویر بیشترین اثر منفی را بر شاخص ثبت کردند.

در بازار فرابورس نیز شاخص‌ها مثبت بودند. شاخص کل فرابورس موفق شد با 200 واحد رشد در محدوده 21 هزار و 270 واحد بایستد و شاخص هموزن نیز با هزار و 659 واحد رشد در کانال 117 هزار و 306 واحد به کار خود پایان داد.

نمادهای آریا، فزر و خاور امروز بیشترین اثر مثبت و نمادهای فجهان، کگهر و کزغال اثر منفی بیشتری بر شاخص ثبت کردند.

ارزش کل معاملات امروز بازار 10 هزار و 686 میلیارد تومان بود که از این مبلغ 2هزار و 979 میلیارد تومان آن مربوط به معاملات خرد سهام و حق تقدم بوده است. امروز 28 درصد از کل ارزش معاملات مربوط به معاملات خرد بود و 987 میلیارد تومان سرمایه حقیقی وارد بازار شد.

در حالی که روند در بازارهای موازی از جمله طلا، سکه و دلار نزولی است دلار در بازار نیما به رشد خود ادامه داده و وارد کانال 49 هزار تومان شده است.

منبع: اکو ایران

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *