سقوط کارمزد شبکه اتریوم نشان‌دهنده آلت سیزن است؟

سقوط کارمزد شبکه اتریوم نشان‌دهنده آلت سیزن است؟

هزینه گس شبکه اتریوم به پایین‌ترین حد خود در شش ماه گذشته رسیده است. طبق گفته‌های تحلیلگران وب سایت سنتیمنت (Santiment)، این اتفاق نشان می‌دهد که بازار آلت کوین‌ها در آینده ممکن است با حرکت صعودی شدیدی روبه‌رو شود.

طبق پستی که سنتیمنت در ۲۸ آوریل (۹ فروردین) منتشر کرده، متوسط هزینه تراکنش‌های شبکه اتریوم به ۱.۱۲ دلار کاهش یافته است. سنتیمنت خاطرنشان کرده است:

  • تاریخ نشان داده است که وقتی معامله‌گران فکر می‌کنند قیمت آلت کوین‌ها در آینده رشد می‌کند، از معامله آن‌ها دوری می‌کنند. این مسئله باعث می‌شود کارمزد اتریوم کاهش یابد. افزایش کارمزدها در هفته‌های قبل هم ثابت می‌کند که معامله‌گران توکن‌های خود را انباشت کرده‌اند.
کارمزد شبکه اتریوم

شایان ذکر است که هزینه گس و کارمزدهای اتریوم در ماه فوریه (بهمن ۱۴۰۲) در بحبوحه افزایش فعالیت سرمایه‌گذاران به رکورد جدیدی در هشت ماه گذشته رسید.  تحلیلگران این پلتفرم باور دارند که کاهش کارمزدهای اتریوم می‌تواند نشان‌دهنده افزایش فعالیت شبکه اتریوم در هفته‌های آتی و افزایش قیمت آلت کوین‌ها باشد. سنتیمنت تاکید کرده است:

  • با توجه به اینکه اکثر ارزهای دیجیتال در 6 هفته گذشته اصلاح کرده و کاهش یافته‌اند، کاهش تقاضا و فشار شبکه اتریوم ممکن است به رشد ETH و آلت ‌کوین‌های مرتبط با آن کمک کند.

شایان ذکر است که بازار ارزهای دیجیتال در روز قبل کمی رشد کرد و راهکارهای لایه ۲ اتریوم از جمله آپتیمیزم، آربیتروم و پالیگان به ترتیب ۱۱.۷ درصد، ۳.۵ درصد و ۲.۸ درصد افزایش یافتند. با وجود این امروز اصلاح جدیدی در بازار به وجود آمد و آلت کوین‌های مذکور بخشی از رشد خود را از دست دادند.

مقایسه آلت کوین‌های مبتنی بر شبکه اتریوم با آلت کوین‌های موجود در سایر بخش‌ها

منبع:

اخبار و تحلیل‌های لحظه‌ای بازار ارزهای دیجیتال را می‌توانید از کانال سیگنال دنبال کنید:

Cointelegraph

برچسب‌ها