سرمایه ۱.۱ هزار هزار میلیارد تومانی ۸ میلیون نفر در صندوق‌های بورسی

سرمایه ۱.۱ هزار هزار میلیارد تومانی ۸ میلیون نفر در صندوق‌های بورسی
خلاصه اخبار

رئیس اداره امور صندوق‌های سازمان بورس از سرمایه گذاری 1.1 هزار هزار میلیارد تومانی ۸ میلیون نفر در صندوق‌های سرمایه‌گذاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، سیاوش پرویزی‌نژاد در خصوص ارزش روز دارایی‌های صندوق‌های سرمایه‌گذاری فعال در بازار سرمایه به باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: دارایی‌ های صندوق‌های سرمایه‌گذاری فعال بازار سرمایه بالغ بر 1.1 هزار هزار میلیارد تومان است که بیش از 8 میلیون نفر در این صندوق ها سرمایه گذاری کردند.

وی افزود: بیش از 17 نوع صندوق سرمایه‌گذاری در بازار سرمایه فعال‌ هستند که سرمایه‌گذاران به تناسب با ریسک‌پذیری و نیاز از بین این صندوق‌ها انتخاب می‌کنند. پیشنهاد می‌شود سرمایه‌گذاران غیرحرفه‌ای از طریق صندوق‌های سرمایه‌گذاری اقدام به سرمایه‌گذاری در بازار سرمایه کنند.

لوتوس

پرویزی‌نژاد ادامه داد: سرمایه گذاران غیرحرفه ای تخصص و دانش کافی در رشته های مالی و اقتصادی نداشته و یا فرصت کافی برای رصد و تحلیل بازار سرمایه و تحولات آن را ندارند. این افراد تخصصی جز بازارهای مالی دارند و لازم است پیش از آشنایی کامل با بازار سرمایه حتما از طریق صندوق‌های سرمایه‌گذاری در بازار سرمایه سرمایه‌گذاری کنند.

منبع: بورس پرس

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *