سرمایه گذاری مؤسسه سلامت ریپل در آفریقا

سرمایه گذاری مؤسسه سلامت ریپل در آفریقا
خلاصه اخبار

بیانیه شرکت ریپل با همکاری گروه سرمایه گذاری برنراتی در خصوص فرصت های سرمایه گذاری در زمینه سیستم بهداشتی مبتنی بر بلاکچین و وب3

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز و نقل از سایت کوین گیپ مؤسسه سلامت ریپل(XRP Healthcare)، که پلتفرمی برای مراقبت‌های بهداشتی مبتنی بر بلاک‌چین است و با تکنولوژی نسل سوم وب(Web3) پشتیبانی می‌شود، امروز طی بیانیه ای برنامه‌های خود را برای رشد و گسترش فرصت‌های سرمایه‌گذاری در آفریقا اعلام کرد، و توجه زیادی را در فضای وب3 به خود جلب کرد. این اعلامیه بخاطر همکاری شرکت ریپل با گروه سرمایه گذاری برنراتی( Burnratty Investment Group)، که برترین پلتفرم فعال در زمینه مراقبت های بهداشتی در آفریقاست به سرعت، طوفانی از گمانه زنی ها را در سراسر قاره به راه انداخت. گروه سرمایه گذاری برنراتی، در حال حاضر این دو نهاد در حال بررسی صدور اوراق سرمایه گذاری برای ادغام با مراقبت های بهداشتی خصوصی در آفریقا هستند. و با بیانیه امروز اینطور به نظر می رسد که جامعه ریپل با سرمایه گذاری روی وب3، همچنان در مسیر پیشرفت به پیش می رود.

خلاصه خبر:

– مؤسسه سلامت ریپل اعلام کرد با همکاری گروه سرمایه گذاری برنراتی ، دست به ابتکار عمل برای ایجاد فرصت های سرمایه گذاری مبتنی بر بلاکچین و با پشتیبانی تکنولوژی وب3 در بخش مراقبت های بهداشتی خصوصی آفریقا زدند.

– دامنه این فرصت های سرمایه گذاری از 300،000 تا 3،000،000دلار می باشد که امکان پرداخت با ارز ریپل، تتر و ارزهای فیات نیز در آن لحاظ شده است.

– در پی اعلام این خبر ، قیمت ریپل(XRP) طی 24 ساعت گذشته 2.68 درصد افزایش داشت و همینطور حجم معاملات 24 ساعته و مارکت کپ آن نیز رشد قابل توجهی را تجربه کرد.

این بیانیه نشان می دهد که چگونه فرصت های سرمایه گذاری، به افراد و مؤسسات این امکان را می دهد تا سهم قابل توجهی در رشد و توسعه بخش مراقبت های بهداشتی در این قاره داشته باشند. و همچنین از انعطاف پذیری بالای چنین طرحی برای تسهیل فرصت های سرمایه گذاری حکایت دارد. این شرکت ها قصد دارند سرمایه ای بین سیصد هزار تا سه میلیون دلار را جذب کنند و امکان دریافت این سرمایه ها از طریق ارز ریپل، تتر، و سایر ارزهای فیات فراهم می باشد.

این شرکت ها در این بیانیه مشترک اعلام کردند که وجوه جمع آوری شده برای خرید و ادغام امکانات پزشکی خصوصی در قاره آفریقا استفاده می شود.

تاثیر این همکاری بر قیمت ریپل

در زمان نگارش این مقاله، طی 24 ساعت گذشته 2.68 درصد افزایش یافته و در حال حاضر با قیمت 0.6378 دلار معامله می شود. لازم به ذکر است که ارزش این کوین در هفته گذشته 3.42 درصد و در ماه گذشته 5.78 درصد رشد را تجربه کرده است.

علاوه بر این، حجم معاملات 24 ساعته سکه نیز افزایش 28.10 درصدی را نشان داد که با افزایش 2.89 درصدی بازار در زمان نگارش متن مطابقت دارد.

مرجع: شبکه اطلاع رسانی طلا، سکه و ارز