Circle ناشر آمریکایی USD coin با هدف افزایش گسترش در آسیا در ین ژاپنی سرمایه گذاری میکند .

Circle ناشر آمریکایی USD coin با هدف افزایش گسترش در آسیا در ین ژاپنی سرمایه گذاری میکند .

Circle، ناشر USD Coin (USDC) مستقر در ایالات متحده، بازار ارزهای دیجیتال پررونق آسیا را هدف قرار داده است.

برنامه‌های Circle’s Asia شامل یک دفتر مرکزی منطقه‌ای در سنگاپور، یک بازوی سرمایه‌گذاری جدید و سرمایه‌گذاری در استیبل کوین ین ژاپن است.

Circle در اقدامی برای تقویت حضور خود در آسیا، سنگاپور را برای ایجاد یک مرکزمدیریت منطقه ای انتخاب کرد. طبق مصاحبه جرمی آلر، مدیر عامل Circle با بلومبرگ، این شرکت همچنین در حال راه اندازی یک بازوی سرمایه گذاری به نام Circle Ventures است. اولین سرمایه گذاری بازوی سرمایه گذاری روی  استیبل کوین ین ژاپن متمرکز خواهد شد.

آلر گفت که این شرکت فرصت های قابل توجهی را در بازارهای آسیایی می بیند، جایی که او انتظار دارد شاهد پذیرش قوی از استیبل کوین ها در بازارهای استقراض و وام باشد.

وی افزود که محیط تورمی  و جستجوگر برای بازدهی در درجه اول باعث حرکت بازارها به سمت استیبل کوین ها می شود. او در مورد Circle Yield، آخرین پیشنهاد سودآور شرکت، گفت:

«در حالی که بسیاری از مردم می‌خواهند با خرید مستقیم بیت‌کوین بر روی هجینگ تمرکز کنند، ما به سرمایه‌داران در شرکت‌ها و خزانه‌داران شرکت‌ها و غیره فکر می‌کنیم که تخصیص بازدهی استیبل کوین واقعاً بسیار جذاب خواهد بود.»

Circle در حال حاضر مشغول استخدام برای دفتر مرکزی خود در سنگاپور است تا USDC را به “یکی از اولین استیبل کوین های جهانی با مجوز در سنگاپور تبدیل کند.” این شرکت در حال همکاری با مقامات پولی سنگاپور (MAS) است تا پذیرش USDC را برای مشاغل بزرگ کشور آغاز کند.

Allaire یکی از اولین مدیرانی در صنعت کریپتو فعال است از پیشنهاد اخیر دولت بایدن برای تنظیم مقررات ناشران استیبل کوین به عنوان بانک حمایت کرد.

او گفت: «ما با این فرض اساسی برای چیزی که به طور بالقوه پشتوانه حجم وسیعی از پرداخت‌ها و فعالیت‌های بازار است، موافقیم.»

او در مصاحبه‌ای جداگانه گفت که گام‌های فعلی ، مقررات فعلی متمرکز بر انتقال پول را به یک زیرساخت بسیار اساسی‌تر در هسته آینده بانکداری و بازارهای سرمایه ارتقا می‌دهد.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها