سرلشکر سلامی خطاب به صهیونیست‌ها: وعده صادق ٢ فقط هشدار بود/ اگر دست از پا خطا کنید پاسخ ما دردناک خواهد بود

سرلشکر سلامی خطاب به صهیونیست‌ها: وعده صادق ٢ فقط هشدار بود/ اگر دست از پا خطا کنید پاسخ ما دردناک خواهد بود
خلاصه اخبار

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: به اسرائیل و مقاماتش می‌گویم «وعدۀ صادق۲» فقط یک هشدار بود، اگر به هر نقطه‌ای تجاوز کنید، به همان نقطه از شما به طور دردناک حمله می کنیم.

العالم – ایران

سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در مراسم تشییع شهید نیلفروشان در اصفهان که هم‌اکنون در حال برگزاری است، گفت: شهید نیلفروشان از جوانی تا 6 مهر که در کنار سیدالشهدای مقاومت پرکشید دست از جهاد برنداشت.

وی افزود: او شناخت عظیمی از تحولات جهان داشت.

سرلشکر سلامی گفت: او بعد از سال‌ها مجاهدات معاون عملیات سپاه پاسداران شد آن جا که مرکز طراحی عملیات‌ها علیه دشمن بود.

فرمانده کل سپاه ادامه داد: وقتی به او ماموریت فرمانده سپاه در لبنان واگذار شد، به او گفتیم که باید پرچم شهید زاهدی را به دوش بگیری و شاهکار جهاد را در آنجا نشان دهی بدون اینکه هیچ تغییری در سیمایش ظاهر شود با آرامش دل‌انگیز پذیرفت.

وی بیان کرد: به من گفت که این آخرین ماموریت من در سپاه است، بعد از آخرین وداع گفت که اینبار شهید می‌شوم.

فرمانده کل سپاه همچنین به گزافه گویی دشمن صهیونیستی اشاره کرد و هشدار داد: اکنون میگوییم و میدانید وقتی میگوییم عمل میکنیم؛ مراقب باشید اگر دست از پا خطا کنید چه در منطقه و چه در ایران بخواهید تعرض کنید ما باز هم شما را دردناک می‌زنیم.

سرلشکر سلامی اظهار داشت: به این لوله‌های لانچر‌ها اعتماد نکنید؛ شما نمی‌توانید ملت‌های مسلمان را قتل عام کنید و ایمن و آرام باشید، نمی‌شود این معادله جایی در میان مسلمانان ندارد؛ مراقب باشید ما ضعف‌های شما را می‌شناسیم و خودتان هم میدانید؛ ما به آسیب‌پذیری‌های شما مسلط هستیم و شما میدانید چقدر آسیب پذیرید.

وی بیان کرد: وعدۀ صادق کوچک‌ترین مقیاس عملی بود که ما می‌توانستیم انجام دهیم درس بگیرید.

سرلشکر سلامی اظهار داشت: ما وعده صادق 2 را انجام دادیم که بگوییم اگر به شخصیت‌های ما و حاکمیت ملی ما نقض شود ما شما را در سرزمینتان هدف قرار میدهیم ما تعارفی در این زمینه نداریم.

وی گفت: می‌خواستیم به شما بگوییم به سپر دفاعی موشکیتان اتکا نکنید، ما از آن عبور میکنیم.

فرمانده کل سپاه اظهار داشت: می‌خواستیم به شما بگوییم رفتارتان را تنظیم کنید.

در حال تکمیل…

منبع: العالم

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *