سردار زهرایی: ساخت ۱۱ هزار مسکن/ اصلاحیه قانون بسیج سازندگی در انتظار نظر مجلس

سردار زهرایی: ساخت ۱۱ هزار مسکن/ اصلاحیه قانون بسیج سازندگی در انتظار نظر مجلس
خلاصه اخبار

تهران- ایرنا- رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: سال گذشته بیش از ۳۳ هزار مسکن توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) به بهره‌برداری رسید که از این تعداد ۱۱ هزار مسکن توسط بسیج سازندگی ساخته شد.

به گزارش خبرنگار دفاعی ایرنا ، سردار سرتیپ پاسدار محمد زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور روز سه‌شنبه در نشست خبری با موضوع هفته بسیج سازندگی اظهار داشت: در جنگ ترکیبی با امپراطوری غرب و جبهه استکبار همه باید جای خود را پیدا کنیم و با این جنگ مقابله کنیم.

رئیس سازمان بسیج سازندگی با بیان اینکه شعار امسال این سازمان برای هفته بسیج سازندگی «همه با هم برای خدمت‌رسانی» است، گفت: بسیج مردمی‌ترین تشکیلات انقلابی است؛ تشکیلاتی که به الگویی برای بلاد اسلامی تبدیل شده است.

سردار زهرایی ادامه داد: بسیج مولود انقلاب است و از انقلاب و مردم جداشدنی نیست. اگر قرار است مشارکت مردم در جهش تولید اتفاق بیفتد، بدون بسیج این کار به نتیجه نخواهد رسید چرا که بسیج سازندگی یکی از ستون‌ها است.

وی در ادامه گفت: سال گذشته بیش از 33 هزار مسکن توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) احداث و افتتاح شد که از این تعداذ 11 هزار مسکن توسط بسیج سازندگی ساخته شد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی یادآورشد: سال 1402 در گسترش کمّی 11 هزار گروه جهادی به جمع ما پیوستند واکنون در سامانه اطلس بیش از 62 هزار گروه جهادی ثبت شده که 51 هزار گروه فعال هستند.

سردار زهرایی اضافه کرد: جشنواره جهادگران در 44 نقطه از کشور برگزار شده است که اختتامیه این جشنواره در هفته بسیج برگزار می‌شود.

وی در ادامه درباره اصلاحیه قانون بسیج سازندگی که در دستور کار صحن مجلس شورای اسلامی قرار دارد نیز اظهار داشت: از مجلس درخواست می‌کنیم در طول این یک ماه باقی مانده از مجلس یازدهم این اصلاحیه را بررسی کند.

مرجع: ایرنا