سخنگوی دولت: شهادت سید حسن نصرالله ضایعه‌ای برای جهان اسلام است

سخنگوی دولت: شهادت سید حسن نصرالله ضایعه‌ای برای جهان اسلام است
خلاصه اخبار

تهران – ایرنا – سخنگوی دولت با صدور پیامی تاکید کرد: شهادت جانباخته راه حق سید حسن نصرالله که سالها صادقانه و جان بر کف در برابر نسل کشی رژیم منحوس صهیونیستی ایستاد و اکنون به جمع یاران شهید برحقش پیوسته، ضایعه‌ای برای جهان اسلام است.

به گزارش ایرنا ، در بخشی از پیام تسلیت فاطمه مهاجرانی در پی شهادت سید حسن نصرالله آمده است: شهادت جانباخته راه حق سید حسن نصرالله که سالها صادقانه و جان بر کف در برابر نسل کشی رژیم منحوس صهیونیستی ایستاد و اکنون به جمع یاران شهید برحقش پیوسته ضایعه ای برای جهان اسلام است.

وی افزود: آنچه طی این مدت بر مردم غزه و بیروت رفت نشانی است بر رد ادعای آنان که دم از دموکراسی وحقوق بشر می زنند.

مهاجرانی تصریح کرد: اینجانب شهادت مجاهد عالی مقام سیدحسن نصرالله و همراهان وفادارش را تسلیت گفته و ضمن محکوم کردن رفتار وحشیانه وتروریستی رژیم صهیونیستی اعلام می دارد بی شک علم حق خواهی حزب الله بر زمین نخواهد ماند که دست خدا بالاترین دستهاست.

به گزارش ایرنا ، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم غاصب صهیونیستی روز جمعه ششم مهر ماه به پشتوانه حمایت‌های آمریکا از مقر اصلی سازمان ملل متحد در نیویورک دستور ترور سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان را صادر کرد.

در نتیجه این دستور، هواپیماهای رژیم صهیونیستی شامگاه جمعه محلات مسکونی محله حاره حریک در ضاحیه بیروت را به شدت و به صورت پیاپی بمباران کردند. برخی منابع رژیم صهیونیستی اعلام کردند که حمله به ضاحیه جنوبی بیروت با 8 تا 12 جنگنده در آن واحد انجام و از بمب های سنگرشکن 2 هزار پوندی آمریکایی استفاده شده بود.

حزب الله لبنان در بیانیه‌ای که روز شنبه هفتم مهر 1403 منتشر شد آسمانی شدن این مجاهد بزرگ لبنان را تایید کرد.

سید حسن نصرالله در سن 64 سالگی و پس از سی و دو سال برعهده داشتن مسئولیت دبیرکلی حزب الله لبنان به آرزوی دیرینه خود یعنی شهادت دست یافت.

منبع: ایرنا

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *