سخنگوی دولت: احکام مستمری‌بگیران حادثه معدن طبس صادر شده است/ موضوع فیلترینگ در چارچوب‌ مصلحت ملی و نظام با کار کارشناسی در حال بررسی است

سخنگوی دولت: احکام مستمری‌بگیران حادثه معدن طبس صادر شده است/ موضوع فیلترینگ در چارچوب‌ مصلحت ملی و نظام با کار کارشناسی در حال بررسی است
خلاصه اخبار

سخنگوی دولت از حل شدن موضوع مسکن آسیب‌دیدگان حادثه طبس خبر داد و گفت: احکام مستمری‌بگیران صادر و غرامت و دیه بعد از انحصار وراثت به خانواده‌‎های بازماندگان پرداخت خواهد شد.

– فاطمه مهاجرانی، صبح امروز سه‌شنبه 24 مهرماه 1403 در نشست خبری خود ضمن گرامیداشت یاد شهید نیلفروشان گفت: موضوع مسکن آسیب دیدگان حادثه طبس حل و احکام مستمری‌بگیران صادر شده است. همچنین غرامت و دیه یک میلیارد و 200 هزار تومان بعد از انحصار وراثت به خانواده‌‎های بازماندگان پرداخت خواهد شد.

سخنگوی دولت در ادامه از سفر شجاعانه رئیس مجلس و وزیر امور خارجه به بیروت قدردانی کرد و گفت: از ابتدای طوفان‌الاقصی علاوه بر آمار‌های اعلام شده بالغ بر 170 نوزاد به شهادت رسیده است و امیدواریم این جنایات هر چه سریعتر پایان یابد.

وی افزود: دولت به صورت فشرده مشغول بررسی بودجه 1404 است و با توجه به مباحث موجود امیدواریم لایحه در موعد مقرر به مجلس‌ تقدیم شود و نظم و انضباط مالی را در کشور شاهد باشیم.

مهاجرانی در پاسخ به سوالی درباره فیلترینگ گفت: موضع دولت از روز اول مشخص شده و در چارچوب‌ مصلحت ملی و نظام و کار کارشناسی در حال بررسی است. طبق اعداد و ارقام فیلترینگ به اهداف خود نرسیده است و امیدوارم شاهد اتفاقات خوبی باشیم.

 

منبع: میزان

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *