سبقت فروش عینک‌های هوشمند متا از مدل‌های سنتی Ray-Ban

سبقت فروش عینک‌های هوشمند متا از مدل‌های سنتی Ray-Ban
خلاصه اخبار

عینک‌های هوشمند Ray-Ban ساخت Meta به پرفروش‌ترین محصول این برند در 60 درصد از فروشگاه‌های Ray-Ban تبدیل شده‌اند.

به گزارش تجارت نیوز ،

استفانو گراسی مدیر مالی شرکت EssilorLuxottica، در جریان گزارش مالی اخیر شرکت به اهمیت عینک‌های هوشمند متا در بخش قابل توجهی از فروش شرکت اشاره کرد و بیان کرد که این روند رو به رشد است. با وجود نبود قابلیت‌های هوش مصنوعی در اروپا، موفقیت این عینک‌های هوشمند بسیار چشمگیر بوده است.

متا هنوز توانایی‌های هوش مصنوعی چندوجهی خود را برای این عینک‌ها در اروپا ارائه نکرده است. با این حال، این فقدان قابلیت‌های هوش مصنوعی تاثیری بر کاهش فروش نداشته است. مصرف‌کنندگان همچنان به این محصول علاقه‌مند هستند که نشان می‌دهد جذابیت این عینک‌ها بیشتر به ویژگی‌های سخت‌افزاری مانند بلندگوهای داخلی و دوربین‌ها مربوط است.

تقاضای فراتر از انتظار برای عینک‌های هوشمند متا

تقاضا برای این عینک‌ها از انتظارات اولیه متا فراتر رفته است. موفقیت اولیه این محصول ممکن است یکی از عوامل اصلی تصمیم متا برای تمدید همکاری با EssilorLuxottica تا دهه آینده باشد. این همکاری که با هدف ترکیب فناوری پیشرفته با طراحی نمادین عینک‌ها آغاز شد، به نظر می‌رسد با استقبال خوب مصرف‌کنندگان مواجه شده است.

ترکیب نوآوری‌های تکنولوژیکی متا با اعتبار ریشه‌دار Ray-Ban در صنعت مد و عینک، محصولی را ایجاد کرده که هم طرفداران فناوری و هم افرادی که به‌ظاهر و مد اهمیت می‌دهند، به آن علاقه‌مند هستند.

فروش قدرتمند عینک‌های هوشمند متا بدون ویژگی‌های هوش مصنوعی

یکی از جنبه‌های جالب این موضوع این است که عینک‌های هوشمند متا بدون داشتن تمام ویژگی‌های خود همچنان عملکرد خوبی دارند. متا به‌وضوح اعلام کرده هدفش این است که در نهایت تمام قابلیت‌های هوش مصنوعی خود را به اروپا بیاورد اما قوانین موجود در اتحادیه اروپا روند معرفی این قابلیت‌ها را کند کرده است.

تا زمانی که قوانین اروپا شفاف‌تر نشود، مصرف‌کنندگان باید منتظر فعال‌سازی ویژگی‌های هوش مصنوعی بمانند. با این حال، این تاخیر به نظر نمی‌رسد از اشتیاق مردم برای این محصول کاسته باشد.

به نظر می‌رسد مصرف‌کنندگان بیشتر به کاربردهای عملی و روزمره این عینک‌ها علاقه دارند، مانند گوش دادن به موسیقی از طریق بلندگوهای داخلی یا ثبت عکس و ویدئو با دوربین‌های تعبیه‌شده در عینک.

این ویژگی‌ها حتی برای آن دسته از افرادی که ممکن است چندان به هوش مصنوعی علاقه‌مند نباشند، جذاب است. این عینک‌های هوشمند به‌ طور نامحسوس در زندگی روزمره کاربران ادغام می‌شوند و راهی مدرن برای تعامل با فناوری فراهم می‌کنند.

آغاز قوی برای همکاری متا و EssilorLuxottica

همکاری بین متا و EssilorLuxottica نشان‌دهنده ادغام فناوری و مد است. متا روی ادغام ویژگی‌های تکنولوژیکی پیشرفته تمرکز کرده است در حالی که EssilorLuxottica اطمینان حاصل می‌کند محصول از استانداردهای بالای طراحی و راحتی برخوردار باشد.

موفقیت اولیه عینک‌های هوشمند Ray-Ban Meta نشان می‌دهد این همکاری پتانسیل بازتعریف آینده صنعت عینک را دارد و عملکرد و زیبایی را در یک محصول واحد ترکیب کرده است.

فروش قوی این محصول در منطقه EMEA بیانگر آن است که تقاضای قابل توجهی برای عینک‌های هوشمند وجود دارد. این موضوع برای هر دو شرکت نویدبخش است، زیرا آنها همچنان به توسعه و بهبود محصول در سال‌های آینده ادامه خواهند داد.

تعهد متا به گسترش قابلیت‌های هوش مصنوعی عینک‌ها به این معناست که مصرف‌کنندگان در اروپا و سایر مناطق می‌توانند انتظار ویژگی‌های بیشتر و جذاب‌تری در آینده داشته باشند که جذابیت این محصول را افزایش خواهد داد.

عینک‌های هوشمند Ray-Ban Meta، یک دستاورد بزرگ برای هر دو شرکت متا و EssilorLuxottica به شمار می‌رود. عملکرد قوی این محصول در مناطق کلیدی مانند اروپا، خاورمیانه و آفریقا حکایت از آن دارد که این محصول حتی بدون وجود قابلیت‌های هوش مصنوعی مورد استقبال مصرف‌کنندگان قرار گرفته است.

این همکاری که همچنان در حال تکامل است، احتمالاً در آینده نقش مهمی در شکل‌دهی به صنعت عینک و فناوری‌های پوشیدنی ایفا خواهد کرد.

منبع: تجارت نیوز

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *