ساختار حزب‌الله با شهادت فرماندهانش متزلزل نمی‌شود/نتانیاهو باید محاکمه شود

ساختار حزب‌الله با شهادت فرماندهانش متزلزل نمی‌شود/نتانیاهو باید محاکمه شود
خلاصه اخبار

تهران – ایرنا – عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: ساختار ساختار حزب‌الله با شهادت فرماندهانش متزلزل نمی‌شود، بلکه جانشین شهیدنصرالله با همان اقتدار و صلابت راه او را ادامه خواهد داد.

علاء الدین بروجردی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایرنا ، درباره شهادت سیدحسن نصرالله گفت: شهیدنصرالله رهبر حزب الله لبنان با بیش از سه دهه رهبری قوی و هدفمند خود، ساختار محکم و عظیمی در این نیروی مقاوم ایجاد کرد که قطعا با شهادتش خللی در راه و مکتبی که دفاع از مظلوم و مبارزه با ظالم سرلوحه آن است، رخ نخواهد داد.

وی افزود: ساختار حزب‌الله با شهادت فرماندهانش متزلزل نمی‌شود بلکه مستحکم‌تر هم خواهد شد، چرا که پیش از شهادت رهبر حزب الله، صدها فرمانده دیگر به شهادت رسیدند اما این شجره طیبه هر لحظه میوه جدیدی می‌دهد.

به زودی سیدحسن نصرالله دیگری رهبری حزب الله را بر عهده خواهد گرفت

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس یادآور شد: به رغم اینکه جای خالی سیدحسن نصرالله قطعا مشهود خواهد بود، اما به زودی سیدحسن نصرالله دیگری رهبری حزب الله را بر عهده خواهد گرفت و با همان اقتدار و صلابت پرچمدار خواهد شد و راه این شهید گرانقدر را ادامه خواهد داد.

بروجردی با بیان اینکه در این زمان باید کشورهای مسلمان در قبال جنایت صهیونیست‌ها وحدت خود را بیشتر کنند، تصریح کرد: کشورهای مسلمان باید رابطه اقتصادی خود را با رژیم صهیونیستی قطع کرده و رابطه سیاسی با این رژیم جنایتکار را نیز تعلیق کنند که این رویکرد نشان دهند غیرت اسلامی و عربی است.

نتانیاهو باید در یک دادگاه بین‌المللی محاکمه شود

وی نتانیاهو را یک جنایتکار جنگی دانست و با بیان اینکه او با به شهادت رساندن هزاران انسان بی‌گناه باید در دادگاه بین الملل محاکمه شود، اظهار کرد: در این زمان کشورهای بزرگ و موثر جهان مانند چین باید برای متوقف کردن اقدامات جنایتکارانه اسرائیل و خاموش کردن آتش جنگ در خاورمیانه از طریق شورای امنیت سازمان ملل اقدامات موثر انجام دهند. البته رژیم صهیونیستی بارها نشان داده که به قوانین و مقررات بین المللی و قطعنامه‌های سازمان ملل پایبند نیست و تنها راه برای توقف ماشین کشتار صهیونیست‌ها، محاکمه نخست وزیر این رژیم منحوس است.

نماینده مردم لارستان در مجلس با بیان اینکه کشورهای اسلامی به زودی در این باره نشست مشترک خواهند داشت، خاطرنشان کرد: جلسه فوق العاده وزرای خارجه کشورهای اسلامی با تقاضای جمهوری اسلامی به زودی در کشور قطر برگزار خواهد شد.

به گزارش ایرنا، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم غاصب صهیونیستی روز جمعه 6 مهرماه به پشتوانه حمایت‌های آمریکا از مقر اصلی سازمان ملل متحد در نیویورک دستور ترور سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان را صادر کرد.

در نتیجه این دستور، هواپیماهای رژیم صهیونیستی شامگاه جمعه محلات مسکونی محله حاره حریک در ضاحیه بیروت را به شدت و به صورت پیاپی بمباران کردند.

برخی منابع رژیم صهیونیستی اعلام کردند که حمله به ضاحیه جنوبی بیروت با 8 الی 12 جنگنده در آن واحد انجام و از بمب‌های سنگرشکن 2 هزار پوندی آمریکایی استفاده شده بود.

حزب الله لبنان در بیانیه‌ای که روز شنبه 7 مهرماه منتشر شد آسمانی شدن این مجاهد بزرگ لبنان را تایید کرد.

سیدحسن نصرالله در سن 64 سالگی و پس از 32 سال برعهده داشتن مسئولیت دبیرکلی حزب الله لبنان به آرزوی دیرینه خود یعنی شهادت دست یافت.

منبع: ایرنا

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *