زمزمه‌های ورود اسپاتیفای به حوزه ارزهای دیجیتال

زمزمه‌های ورود اسپاتیفای به حوزه ارزهای دیجیتال

به گزارش سیگنال به نقل از ارز دیجیتال،

بر اساس اعلام رسمی اسپاتیفای، این شرکت قصد دارد فردی را در جایگاه معاون بخش استراتژی‌های پرداخت خود استخدام کند. این فرد با تیم پرداخت‌های اسپاتیفای همکاری خواهد کرد که گفته می‌شود روی ارز دیجیتال اسپاتیفای کار می‌کند.

به گزارش «The Block» و بر اساس آگهی استخدام منتشر شده در وب‌سایت اسپاتیفای، این سرویس پخش موسیقی روی عرضه یک ارز دیجیتال داخلی کار می‌کند. هنوز مشخص نیست که دارایی دیجیتال اسپاتیفای چه ویژگی‌هایی دارد و استفاده‌های آن چیست.

گفته می‌شود که فرد مذکور نقشی کلیدی در «تعریف کاربردهای استراتژی پرداخت اسپاتیفای» ایفا میکند. وی همچنین به‌عنوان فرد اصلی در فعالیت‌های اسپاتیفای و همکاری این شرکت با لیبرا کار خواهد کرد. این در حالی است که چندی پیش، ارز دیجیتال فیس‌بوک نام خود را از لیبرا به دییِم (Diem) تغییر داد.

این مدیر بازار‌یابی در تعریف و پیاده‌سازی استراتژی‌های پرداختی و پیشبرد اسپاتیفای در فعالیت‌های مرتبط با پروژه لیبرا (Libra) و فضای ارز دیجیتال نقش مهمی را ایفا خواهد کرد. لیبرا، پروژه ارز دیجیتال فیس‌بوک، در اوایل این هفته به دییِم (Diem) تغییر نام پیدا کرد.

فرد مذکور در اسپاتیفای وظیفه دارد تا فرصت‌های جدید و نوآوری‌های مرتبط با فناوری‌های غیر‌متمرکز‌سازی، بلاکچین، ارز دیجیتال، ارز دیجیتال ملی (CBDC) و سایر دارایی‌ها را مورد بررسی قرار دهد. همان طور که در متن آگهی استخدام آمده است، معاون جدید اسپاتیفای در یکی از شهر‌های لندن یا استکهلم مشغول به کار می‌شود.

اسپاتیفای هنوز واکنشی در مورد سؤالات خبرگزاری‌ها نشان نداده است.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.