رژیم صهیونیستی با انفجار دستگاه‌های ارتباطی در لبنان سطح جدیدی از ترور را نشان داد

رژیم صهیونیستی با انفجار دستگاه‌های ارتباطی در لبنان سطح جدیدی از ترور را نشان داد
خلاصه اخبار

تهران- ایرنا- سخنگوی دولت گفت: رژیم صهیونیستی با انفجار دستگاه‌های ارتباطی لبنان سطوح جدیدی از جنایت و ترور را پیش چشم جهانیان نهاده است.

به گزارش ایرنا ، فاطمه مهاجرانی روز جمعه – 30 شهریورماه – در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: در عیادت از آقای مجتبی امانی سفیر محترم ایران در لبنان از روند درمان ایشان مطلع شدم و برای سلامتی آن عزیز دعا کردم.

مهاجرانی افزود: ایشان توضیح دادند که پیجرهای منفجر شده وسیله ارتباط جمعی رایج در لبنان میان شهروندان بوده و حتی دانش‌آموزان هم از این وسیله استفاده می‌کنند.

وی اظهار داشت: رژیم کودک‌کش صهیونیستی، تروریسم دولتی را همچون غزه این بار در لبنان به کار بسته است و با به شهادت رساندن ده‌ها تن از شهروندان غیرنظامی و مجروح ساختن صدها تن از اهالی لبنان با انفجار دستگاه‌های ارتباطی سطوح جدیدی از جنایت و ترور را پیش چشم جهانیان نهاده است.

رژیم صهیونیستی با انفجار دستگاه‌های ارتباطی سطوح جدیدی از جنایت و ترور را نشان داد

به گزارش ایرنا ، رژیم صهیونیستی طی عملیات تروریستی در روزهای سه شنبه و چهارشنبه – 27 و 28 شهریورماه – در لبنان، با منفجر کردن هزاران دستگاه پیجر، بی‌سیم و سیستم‌های ارتباطی، دستکم 37 شهروند لبنانی را شهید و بیش از 4 هزار نفر دیگر را زخمی کرد.

منبع: ایرنا

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *