رهبر انقلاب: فتح خرمشهر تغییر معادله ی تلخ به معادله شیرین بود

رهبر انقلاب: فتح خرمشهر تغییر معادله ی تلخ به معادله شیرین بود
خلاصه اخبار

رهبر معظم انقلاب گفتند: فتح خرمشهر درواقع تغییر یک معادله‌ی تلخ به یک معادله‌ی شیرین بود؛ ملت ایران نجات پیدا کرد. حالا خیلی از مردم شاید اطلاعات زیادی از وضع جنگ نداشتند اما آنهایی که اطلاع داشتند دائم در نگرانی و تلخی و عسرت زندگی میکردند.

به گزارش سیگنال به نقل از شبکه خبر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه ای، رهبر معظم انقلاب در دیدار امروز نمایندگان مجلس شورای اسلامی با ایشان با اشاره به حماسه فتح خرمشهر ادامه دادند: این نجات ملی ناشی از چه بود؟ فتح خرمشهر و آن حوادث قبل مولود چه عاملی بود؟ جهاد، از خودگذشتگی، عزم راسخ، ابتکار عمل، دنبال کارها و راه‌های ابتکاری گشتن. روح همه‌ی اینها هم اخلاص لله و توکل علی‌الله بود؛ برای خدا کار کردن و به خدای متعال توکل کردن.
ایشان تصریح کردند: حالا من می خواهم بگویم این مخصوص آن برهه و آن حادثه نبود و در همه‌ی حوادث گوناگون کشور که شماها با آن مواجهید مانند مسائل داخلی، خارجی، مسائل سخت‌افزاری و مسائل نرم‌افزاری، میتوان پیروز شد به کمک همین چند عامل: مجاهدت در راه خدا و عمل جهادی، اخلاص لله، عزم راسخ، ابتکار عمل و امثال اینها.