رضایی: فتنه آمریکایی-صهیونیستی کنونی، از سال‌ها پیش برنامه‌ریزی شده است

رضایی: فتنه آمریکایی-صهیونیستی کنونی، از سال‌ها پیش برنامه‌ریزی شده است
خلاصه اخبار

تهران- ایرنا- دبیر شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا بر تبیین درست فتنه بزرگ غزه و حوادث جاری منطقه تاکید و گفت: فتنه آمریکایی-صهیونیستی کنونی از سال ها پیش برنامه ریزی شده است.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا ، «محسن رضایی» در دیدار با مداحان و نمایندگان هیئات کشور با بیان اینکه فتنه آمریکایی صهیونیستی که از غزه شروع شده و اکنون به لبنان رسیده است، حادثه‌ای عمیق و برنامه‌ریزی شده است، اظهار داشت: غزه و لبنان علاوه بر دفاع از کیان خود خط مقدم دفاعی و خاکریز اول محور مقاومت هستند. اگر جلو این فتنه در لبنان و غزه گرفته نشود، همانطور که امروز به لبنان کشیده شده است به عراق و سوریه و ایران و کل غرب آسیا تسری می‌یابد، فلذا این فتنه بزرگ باید برای مردم و دولت‌های منطقه تبیین شود.

وی افزود: حتی اگر طوفان الاقصی هم اتفاق نمی‌افتاد این جنایات و نسل‌کشی‌ها انجام می‌شد چراکه صهیونیست‌ها به نژادپرستی و رویای نیل تا فرات فکر می‌کنند و با این تفکر که پدران ما چندهزار سال پیش در این نقطه زندگی کرده‌اند، می‌خواهند مردم و صاحبان این سرزمین‌ها را بیرون کنند.

رضایی با اشاره به این که طرح صلح ابراهیم در دوران ترامپ برای عادی سازی روابط اعراب و اسرائیل بود خاطرنشان کرد: در این طرح هیچ نقش و موجودیتی برای فلسطین، لبنان، یمن ،سوریه و عراق قائل نبودند؛ و اگر ترامپ در دور دوم رئیس جمهور می‌شد و پیمان ابراهیم امضا می‌شد همین اتفاقات رخ می‌داد و اسرائیلی ها کار غزه و کرانه باختری را یکسره می‌کردند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: اتفاقاتی که توسط رژیم صهیونیستی در حال رخ دادن است از چندین سال پیش برنامه‌ریزی شده است و قرار بود پس از عادی‌سازی روابط اعراب و اسرائیل اتفاق بیفتد و این ساده انگاری است که گمان کنیم عملیات طوفان الاقصی عامل این حوادث است.

وی در پایان گفت: دشمنی که رژیم صهیونیستی چه قبل از انقلاب و چه پس از انقلاب در حق مردم ایران و این سرزمین کرده‌ است چیزی کم از ظلمی که به فلسطین کرده‌اند ندارد. صهیونیست‌ها دانشمندان هسته‌ای ما را ترور کردند، توافقنامه برجام را با دست ترامپ پاره کردند و آمریکا و اروپا را در تحریم‌های اقتصادی علیه ما تشویق و تحریک کردند.

منبع: ایرنا

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *