ربیعی: دولت چهاردهم میانجی گر است

ربیعی: دولت چهاردهم میانجی گر است
خلاصه اخبار

قم- ایرنا- مسئول کارگروه اجتماعی شورای راهبری رئیس جمهور، دولت چهاردهم را دولت میان‌ دار و میانجی گر عنوان کرد و گفت: رییس جمهور حتی نماینده افرادی است که پای صندوق‌ های رای هم نیامده‌ اند.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، علی ربیعی شامگاه شنبه در همایش ” دولت وفاق ملی برای ایران” ویژه تجلیل از فعالان مردمی و رسانه ای استان قم در سالن همایش امامزاده شاه سید علی قم ابراز کرد: امید به آینده بالاترین لایه دفاعی در برابر تهدیدهای دشمن است و امروز در شرایطی هستیم که در یک امید اجتماعی بیش از 50 درصدی قرار داریم.

وی افزود: گسل‌های بسیاری در حوزه سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی در کشور به وجود آمده بود و از این رو، روی کار آمدن فردی چون دکتر پزشکیان اهمیت زیادی داشت.

ربیعی وفاق را مهم‌ ترین عامل پیروزی در دفاع مقدس عنوان کرد و ادامه داد: در آن دوران همه متحد و برای مقابله با دشمن متجاوز وفاق داشتیم.

وی بیان کرد: در شرایط فعلی نیز باید از دوران علمی زمان امام صادق(ع) درس گرفته و به روح وفاق زمان جنگ تحمیلی باز گردیم.

مسئول کارگروه اجتماعی شورای راهبری رئیس جمهور اوضاع معیشتی مردم را مورد اشاره قرار داد و گفت: گرچه تحریم‌ ها اثر گذار هستند ولی علت تمام مشکلات کشور تحریم نیست و در حقیقت یکی از عوامل موثر عدم انسجام داخلی است.

منبع: ایرنا

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *