رای گیری کاردانو آغاز شد

رای گیری کاردانو آغاز شد

تیم توسعه‌دهندهٔ پروژه کاردانو (Cardano’s Project Catalyst) آماده پذیرش رأی از دارندگان ADA در فضای Web3 است.

Project Catalyst مجموعه‌ای از آزمایشات است که باعث ایجاد بالاترین سطوح نوآوری در جامعه می‌شود. Catalyst با اجازه دادن به جامعه برای تعیین اولویت‌های رشد خود، حاکمیت زنجیره‌ای را به بلاک چین کاردانو می‌آورد.

دور هشتم (Fund8) همه‌پرسی راه‌اندازی و اجرا می‌شود دارندگان ADA می‌توانند تا 5 مه رای دهند

طبق بیانیه رسمی تیم توسعه‎‌دهنده‌ی کاردانو، دور هشتم این پروژه وارد مرحله رای گیری در جامعه شده است و رای گیری به مدت دو هفته، تا 5 می 2022 باز خواهد بود.

با توجه به افزایش تعداد و تنوع پروژه‌هایی که برای دریافت بودجه درخواست داده‌اند، فعالان جامعه کاردانو (ADA) استفاده از ابزارهای ویژه‌ای را برای مرور به همراه برنامه رأی‌گیری پیشنهاد کردند.

در مرحله هشتم، رأی دهندگان برای شرکت در همه‌پرسی تشویق خواهند شد. سیزده درصد از کل بودجه ADA تخصیص‌یافته برای پروژه‌ها (حدود 2,080,000 دلار معادل) بین همه رأی دهندگان شرکت‌کننده متناسب با سهام ADA آنها توزیع خواهد شد.

همان‌طور که توسط سازمان‌دهنده پروژه تاکید شده است، این دور از اهمیت ویژه‌ای برای تکامل جامعهٔ کاردانو برخوردار است که قرار است نشان‌دهنده مهاجرت بزرگ‌ترین Proof-of-Stake (PoS) به یک مدل DAO باشد.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها