راه اندازی ICO با هدف تلفیق بلاکچین ها توسط یکی از بنیان گذارهای اتریوم!

راه اندازی ICO با هدف تلفیق بلاکچین ها توسط یکی از بنیان گذارهای اتریوم!
خلاصه اخبار

خبرگزاری وال استریت ژورنال (WSJ)‌ گزارش داد که استارت آپ کریپتو جدیدی با نام Polkadot که توسط گوین وود یکی از بنیانگذاران اتریوم ایجاد شده است، قصد دارد عرضه اولیه پول (ICO) ارائه دهد و ۶۰ میلیون دلار سرمایه جذب کند.

به گزارش سیگنال به نقل از میهن بلاک چین، طبق این گزارش اگر این ICO موفق شود، فروش توکن Polkadot ارزش بازار و یا ارزش تمام توکن های در گردش کمی به همراه خواهد داشت.

Polkadot، که توسط بنیاد Web3 سوئیسی و فناوری پریتی (Parity Technologies) طراحی شده، قصد دارد مسائل مربوط به قابلیت همکاری و تعامل بین بلاک چین ها را حل کند. این فناوری طراحی شده است تا قابلیت سازگاری بیت بلاک چین های مختلف نظیر شبکه بیت کوین و دیگر پلتفرم های کریپتو غیرمتمرکز را افزایش دهد.

رایان زرور مدیرعامل بنیاد Web3 و همچنین یکی از شرکای کپیتال پولی چین (Capital Polychain) ادعا کرد که تکنولوژی Polkadot در سه ماهه سوم سال ۲۰۱۹ عرضه خواهد شد.

این فناوری حدود ۱۴۴ میلیون دلار در ماه اکتبر ۲۰۱۷ در اولین دوره فروش توکن های خود سرمایه جذب کرد که سرمایه گذاران مهم آن شرکت پنترا کپیتال، پولی چین کپیتال و Boost VC بودند.

طبق گزارشات در ماه دسامبر سال ۲۰۱۸، یک آزمایشگاه تحقیق و توسعه استارت آپ کریپتو TenX استفاده از پروتکل قابلیت تعامل بین بلاک چین ها را آزمایش کرده است تا توکن های ERC20 را برای بیت کوین با استفاده از شبکه لایتنینگ انتقال دهد.

همچنین در هفته گذشته طبق گزارشات موسسه توسعه و تحقیقات هند در زمینه تکنولوژی بانکی، یک طرح برای اجرای بلاک چین در سیستم بانکی منتشر کرد. این طرح با استفاده از ایجاد پلتفرم بلاک چین قابل تعامل بر روی ارتباط اعضای بزرگ صنعت و بانک ها تمرکز دارد.