ارز دیجیتال نیویورک (New York coin) این هفته به وسیله‌ی شهردار منتخب اریک آدامز عرضه می شود

ارز دیجیتال نیویورک (New York coin) این هفته به وسیله‌ی شهردار منتخب اریک آدامز عرضه می شود

ارز دیجیتال NYCCoin  قرار است در 11 نوامبر توسط شهردار منتخب شهر نیویورک، اریک آدامز راه اندازی شود.

ارز دیجیتال متمرکز بر نیویورک توسط CityCoins، همان شرکتی که MiamiCoin را ارائه می دهد، راه اندازی می شود

شرکت CityCoins  در 9 نوامبر توییت کرد که استخراج NYCCoin را این هفته فعال می کند، پس از اینکه آدامز در 4 نوامبر اظهار داشت که می خواهد یک ارز دیجیتال مانند شهر میامی داشته باشد.

آدامز اوایل امروز این موضوع را با توییت این مطلب اغاز کرد که «خوشحالیم که ورود شما را به خانه جهانی Web3 خوش آمد می‌گوییم! ما روی فناوری و نوآوری برای کمک به پیشبرد شهرمان حساب می کنیم.»

آدامز در 2 نوامبر به عنوان شهردار نیویورک انتخاب شد و در آغاز سال 2022 کنترل را در دست خواهد گرفت. این دموکرات 61 ساله یک طرفدار قوی ارزهای دیجیتال است و قول داده است که سه چک اولیه خود را در بیت کوین (BTC) دریافت کند همچنین از آموزش کریپتو در مدارس محلی حمایت کرد.

اگر شهر نیویورک موافقت کند با CityCoins شریک شود، به یک کیف پول ذخیره شده دسترسی خواهد داشت که 30٪ از تمام جوایز استخراج NYCCoin را در اختیار دارد. این بودجه می تواند برای حمایت از هر طرحی که شهر مناسب بداند استفاده شود. مانند فرانسیس سوارز، شهردار میامی که اعلام کرده است که بودجه این سکه صرف آموزش رمزارز، تامین مالی جوامع محروم و برنامه هایی برای کاهش خطرات تغییرات آب و هوایی می شود.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.