رئیس مجلس شورای یمن: شهادت السنوار به خودی خود پیروزی است

رئیس مجلس شورای یمن: شهادت السنوار به خودی خود پیروزی است
خلاصه اخبار

رئیس مجلس شورای یمن شهادت «یحیی السنوار» را تسلیت گفت و تأکید کرد این مسئله به خودی خود پیروزی در برابر صهیونیست‌ها محسوب می‌شود.

به گزارش ایسنا، «محمد حسین العیدروس» رئیس مجلس شورای صنعا و معاونش «محمد حسن الدره» طی بازدید از دفتر حماس، شهادت «یحیی السنوار» رئیس حماس در غزه را به «معاذ ابوشماله» نماینده حماس در صنعا تسلیت گفتند و تاکید کردند که این مسئله به خودی خود پیروزی در برابر صهیونیست‌ها محسوب می‌شود.

العیدروس افزود: السنوار بعد از اینکه دشمن صهیونیستی را درهم کوبید و بینی‌اش را به خاک مالید این افتخار بزرگ نصیبش شد. او رهبری است که همواره آرزوی شهادت در میدان داشت. برای السنوار این افتخار کافی است که رهبری بزرگترین نبرد یعنی طوفان الاقصی را برعهده داشت و طی این نبرد زورگویی و قلدری ارتش رژیم اشغالگر را درهم کوبید و به نماد مبارزه و شجاعت تبدیل شد و در درخشان‌ترین صفحات تاریخ این امت جاودان خواهد ماند.

طبق گزارش المیادین، وی تاکید کرد: صنعا به عهد و وفاداری به خون شهدا در فلسطین و غزه پایبند است و همواره موضع انسانی و اخلاقی خود را تا زمان پاکسازی تمام خاک فلسطین از وجود صهیونیست‌ها حفظ خواهد کرد.

ابوشماله نیز از العیدروس به خاطر مواضع صادقانه رهبری، ارتش و ملت یمن در حمایت از فلسطین قدردانی کرد.

«عبدالملک الحوثی» رهبر انصارالله یمن شامگاه جمعه گذشته شهادت السنوار را تسیلت گفت و تاکید کرد: کسی که فکر می‌کند شهادت السنوار منجر به فروپاشی جبهه جهاد بزرگ در نوار غزه و درهم شکستن روحیه مبارزان می‌شود در توهم است.

بعد از شهادت السنوار صنعا شاهد راهپیمایی‌های میلیونی در حمایت از فلسطین و لبنان بود.

منبع: ایسنا

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *