ذخایر بیت کوین شرکت مایکرواستراتژی به ۱۹۰ هزار BTC رسید

ذخایر بیت کوین شرکت مایکرواستراتژی به ۱۹۰ هزار BTC رسید
خلاصه اخبار

فهرست عناوینشرکت مایکرواستراتژی (MicroStrategy)، بزرگ‌ترین هولدر نهادی بیت کوین، در ماه ژانویه (دی) ۸۵۰ بیت کوین جدید خریداری کرده و مجموع ذخایر خود را به ۱۹۰ هزار بیت کوین به ارزش ۸.۱ میلیارد دلار رسانده است. اندرو کانگ (Andrew Kang)، مدیر ارشد مالی مایکرواستراتژی، در گزارش این شرکت برای سه ماهه چهارن سال ۲۰۲۳ اعلام […]

شرکت مایکرواستراتژی (MicroStrategy)، بزرگ‌ترین هولدر نهادی بیت کوین، در ماه ژانویه (دی) ۸۵۰ بیت کوین جدید خریداری کرده و مجموع ذخایر خود را به ۱۹۰ هزار بیت کوین به ارزش ۸.۱ میلیارد دلار رسانده است.

اندرو کانگ (Andrew Kang)، مدیر ارشد مالی مایکرواستراتژی، در گزارش این شرکت برای سه ماهه چهارن سال ۲۰۲۳ اعلام کرد که این شرکت در سال ۲۰۲۳  حدود ۵۶ هزار و ۶۵۰ بیت کوین را به طور میانگین با قیمت ۳۳ هزار و ۵۸۰ دلار خریداری کرده است.

مایکل سیلور (Michael Saylor)، مدیر عامل مایکرواستراتژی، اعلام کرد که عملکرد مثبت این شرکت در ۲۰۲۳ به لطف سرمایه‌گذارانی به دست آمد که موضوع دیجیتالی شدن دارایی‌ها را درک کردند. او خاطرنشان کرد:

  • سال ۲۰۲۴ سال تولد بیت کوین به عنوان یک طبقه دارایی در بین سرمایه‌گذاران سازمانی است. بیت کوین در واقع اولین طبقه دارایی جدیدِ دوران مدرن است. در ۱۵ سال آینده، بیت کوین وارد یک دوران منظم و صعودی می‌شود و در میان سرمایه‌گذاران نهادی گسترش می‌یابد. روند این ارز دیجیتال در ۱۵ سال آینده با روند آن در ۱۵ سال گذشته خیلی متفاوت است.

مایکرواستراتژی در دسامبر ۲۰۲۰ (آذر ۱۳۹۹) سرمایه‌گذاری در بیت کوین را شروع کرد تا به اولین شرکت سهامی عامی تبدیل شود که دست به این کار می‌زند. از آن زمان قیمت سهام این شرکت بیشتر از ۳۰۰ درصد رشد کرده است. این در حالی است که سهام شرکت‌های بزرگی مثل مایکروسافت و گوگل در این مدت فقط ۹۵ درصد رشد کرده است.

رشد سهام شرکت‌های مختلف از دسامبر ۲۰۲۰ (آذر ۱۳۹۹)

سیلور خاطرنشان کرد که راه‌اندازی صندوق‌های قابل‌معامله در بورس اسپات اهمیت تاریخی برای بیت کوین داشت چون آن را به عنوان یک ابزاری برای ذخیره ارزش معرفی کرد.

اخبار لحظه‌ای ارز دیجیتال را می‌توانید از کانال زیر دنبال کنید:

منبع: Cointelegraph