ذاکر: اقتدار جمهوری اسلامی در عملیات وعده صادق ۲ نمایان شد

ذاکر: اقتدار جمهوری اسلامی در عملیات وعده صادق ۲ نمایان شد
خلاصه اخبار

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی تاکید کرد:‌ در عملیات وعده صادق ۲ جمهوری اسلامی متقدرانه و عزتمندانه توانست به مقابله با اقدامات رژیم صهیونیستی رود و این موضوع به خوبی اقتدار جمهوری اسلامی و نقش بی بدیل آن را در محور مقاومت و سیاست خارجی منطقه غرب آسیا نشان داد.

سید سلمان ذاکر، نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با ایسنا درباره عمق جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و لبنان اظهار کرد:‌ جنایات رژیم صهیونیستی در سال‌های اخیر وحشت آفرین بوده و تنها هدف آن نیز رزمندگان اسلام بوده است، اما اسرائیل در راه این هدف حتی به زنان و کودکان بی دفاع نیز رحم نکرده است؛ درحالی که انسان حتی باید به حیوانی که قدرت دفاع ندارد رحم کند، چه برسد به زنان و کودکان بی دفاع. این موضوع البته ضعف رژیم صهیونیستی را نشان می‌دهد.

وی ادامه داد: قطعا اسرائیل با روند فعلی درحال آماده سازی روند سقط و نابودی خودش است و طبق گفته رهبر انقلاب رژیم صهیونیستی خودش برای نابودی عجله دارد. از سوی دیگر لازم است تا دنیا و جامعه بشری بیدار شود و متوجه عمق جنایات رخ داده در غزه و لبنان شود. اگر خانواده سران آمریکا و اسرائیل قربان چنین جنایات جنگی می‌شدند، آیا باز هم به ادامه چنین جنایاتی راضی بودند؟

ذاکر در پایان با اشاره به نقش مقتدرانه جمهوری اسلامی در منطقه غرب آسیا و حمایت از محور مقاومت عنوان کرد: قطعا قتل عام جنایتکارانی مانند رژیم صهیونیستی لازم و قطعی است. به فضل الهی و در عملیات وعده صادق 2 جمهوری اسلامی متقدرانه و عزتمندانه توانست به مقابله با اقدامات رژیم صهیونیستی رود و این موضوع به خوبی اقتدار جمهوری اسلامی و نقش بی بدیل آن را در محور مقاومت و سیاست خارجی منطقه غرب آسیا نشان داد.

منبع: ایسنا

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *