دیگر نگران قطعات و خدمات تویوتاهای جدید وارداتی نباشید

دیگر نگران قطعات و خدمات تویوتاهای جدید وارداتی نباشید
خلاصه اخبار

یکی از نگرانی های جدی و مهم در مورد خودروهای وارداتی، نبود قطعات و خدمات این خودروها بود اما در مورد تویوتا داستان با برند های دیگر متفاوت است.

یکی از نگرانی های جدی و مهم در مورد خودروهای وارداتی، نبود قطعات و خدمات این خودروها بود اما در مورد تویوتا داستان با برند های دیگر متفاوت است.

با آغاز دور جدید واردات خودرو، شرکت های جدیدی برای انجام واردات مجوز اخذ کردند و فرآیند واردات شروع شد. اگرچه اکثر خودروهای وارداتی از نشان های چینی بودند اما خودروهای غیر چینی و جذابی از نشان تویوتا هم در سامانه خودروهای وارداتی عرضه شدند. یکی از دغدغه های مهم در مورد خرید خودروهای وارداتی و جدید نبود قطعات و خدمات آن ها بود. بسیاری از شرکت های واردکننده خودرو در این حوزه تازه کار بودند و عدم اطمینان کامل مشتری نسبت به تامین قطعات و انجام خدمات پس از فروش کاملا حس می شد. اما حالا ماهان صنعت پارس (نمایندگی مرکزی ایرتویا) به عنوان شرکتی با سابقه در ارائه خدمات پس از فروش محصولات نشان تویوتا و لکسوس، خدمات پس از فروش این دو نشان ژاپنی را در ایران ارائه می دهد.

در حال حاضر شماری از واردکنندگان تویوتا در دور جدید واردات با ماهان صنعت پارس برای ارائه گارانتی و خدمات پس از فروش قرارداد دارند و مشتریان این شرکت ها خدمات مربوط به گارانتی و سرویس های دوره ای را از این شرکت دریافت می کنند. در حال حاضر محموله های قطعات خودروهای وارداتی جدید تویوتا توسط ماهان صنعت پارس (نمایندگی مرکزی ایرتویا) به ایران رسیده است و محموله های بیشتری از این قطعات در راه کشور هستند.

در انبار مرکزی ایرتویا (ماهان صنعت پارس) علاوه بر قطعات تویوتاهای وارداتی جدید، قطعات مربوط به تویوتاها و لکسوس های وارداتی که در مراحل قبلی واردات خودرو به کشور آمده اند موجود است. علاوه بر این در این مرکز مشتریان می توانند خدمات مربوط به بدنه و بازبینی های فنی خودرو خود را داشته باشند. همچنین خدمات کارواش و اکسسوری تویوتا در این مجموعه ارائه می شود. مرکز خدمات شرکت ماهان صنعت پارس با استانداردهای مدرن کمپانی ژاپنی تویوتا تطبیق داده شده و خودروهای این نشان با بالاترین کیفیت و دقت خدمات مختلف را دریافت می کنند.

برای اطلاعات بیشتر و دریافت خدمات از این شرکت با شماره های زیر در تماس باشید :

021-73456

021-73451


منبع: آخرین خودرو

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *