دولت ژاپن به دنبال توسعه شبکه ای همانند سوئیفت برای ارزهای دیجیتال است

دولت ژاپن به دنبال توسعه شبکه ای همانند سوئیفت برای ارزهای دیجیتال است
خلاصه اخبار

به نقل از یک منبع آگاه، دولت ژاپن برای مبارزه با پولشویی، به دنبال ایجاد یک شبکه پرداخت جهانی در حوزه ارزهای دیجیتال است.

این شبکه مشابه سیستم سوئیفت می باشد که هم‌اکنون مورد استفاده بانک‌ها در سطح بین المللی قرار می گیرد. به گفته این منبع آگاه، توکیو قصد دارد این شبکه را ظرف چند سال آینده راه‌اندازی کند. وی همچنین در ادامه مدعی شد که یک کارگروه مرتبط با اِف-اِی-تی-اِف (FATF) بر فرایند توسعه و راه‌اندازی این شبکه نظارت می‌کند و دولت ژاپن نیز با سایر کشورها در این حوزه همکاری می‌کند.

چگونگی طرز کار این شبکه هنوز مشخص نیست. سوئیفت، سیستم پیام رسان پرداخت‌های بین‌المللی است که بانک‌ها برای انتقال پول به سراسر دنیا از آن استفاده می‌کنند. طبق اظهارات این منبع آگاه، اِف-اِی-تی-اِف در ماه زوئن با طرح پیشنهادی وزارات دارایی و آژانس خدمات مالی ژاپن برای راه‌اندازی این شبکه جدید موافقت کرده است. وزارت دارائی و همچنین آژانس خدمات مالی متعاقباً از هرگونه اظهار نظر در این خصوص امتناع ورزیدند.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای ارز دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را از کافه بازار دریافت نمایید.