دوج کوین آماده برای پرتاب یا سقوط؟

خلاصه اخبار

داده‌هایی که اخیراً توسط یک تحلیلگر رمزارز به اشتراک گذاشته شده است نشان میدهد که قیمت دوج کوین پتانسیل تداوم روند صعودی را دارد

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز به نقل از یوتودی، علی مارتینز، تحلیلگر و معامله گر ارزهای دیجیتال یک پست در رسانه اجتماعی X (توییتر) در خصوص میم کوین دوج کوینDOGE ، منتشر کرده است. Dogecoin یکی از اولین رمزارز هایی بود که پس از بیت کوین به بازار عرضه شد و بر اساس کد آن، بر روی الگوریتم اثبات-کار نیز اجرا می شود و همزمان با لایت کوین استخراج (ماین) می شود.

علی مارتینز معتقد است که DOGE در حال حاضر در یک محدوده فشرده قرار داشته و پتانسیل یک حرکت پرشتاب و صعودی به منظور خروج ازین تنگنا را دارد.

«Dogecoin در یک محدوده فشرده در حال حرکت است»

علی در توییتی نوشت که Dogecoin در حال حاضر در یک محدوده فشرده قرار دارد و بین دو سطح مهم در نمودار معامله می‌شود. اولین مورد یک سطح حمایتی است که در آن 200000 کیف پول 28.6 میلیارد DOGE دارند. دومین مورد یک سطح مقاومتی است – که در آن 124000 کیف پول عظیم 26.95 میلیارد Dogecoin را در خود جای داده اند.

DOGE

طول سطح حمایتی بزرگتر از سطح مقاومتی است و به گفته تحلیلگران، این نشان می دهد که ممکن است احتمال شکست DOGE به سمت بالا وجود داشته باشد و هنگامی که دوج از سطح 0.076 دلار عبور کرد، سطح بعدی، “یک مانع قابل توجه” در، 0.084 دلار خواهد بود که معامله گران باید آن را به دقت زیرنظر داشته باشند. علی در تحلیل خود به داده های به اشتراک گذاشته شده توسط پایگاه IntoTheBlock اشاره کرد.

نهنگ‌ها 265.8 میلیون دوج کوین را در صرافی رابین هود خریداری کرده اند

طبق چندین پست که در رسانه اجتماعی X (توییتر) که اخیراً توسط کارگاه بلاک چین Whale Alerts منتشر شده است، در سه روز گذشته، تراکنش های قابل توجه دوج کوین بین کیف پول‌های ناشناس و صرافی رابین هود مشاهده شده است – این صرافی خدمات سرمایه‌گذاری و معاملات سهام و ارزهای دیجیتال را ارائه میدهد – صرافی رابین هود کیف پول ارزهای دیجیتال مخصوص به خود را دارد که معامله گران را قادر می سازد تا دوج کوین های خود را در آن نگه دارند و در صورت نیاز آنها را به کیف پول های شخصی خود منتقل کنند.

Whale Alert متوجه صورت گرفتن چهار تراکنش بزرگ شد که بیش از نیم میلیارد DOGE را منتقل کرده بودند. سه تراکنش که در 6 و 7 نوامبر انجام شد، در مجموع 265.8 میلیون Dogecoin را از رابین هود برداشت کردند . این ممکن است نشان دهد که صاحبان این کیف پول‌ها این میم کوین را از آنجا خریداری کرده‌اند یا تصمیم داشته اند بخشی از دوج کوینی را که در آن صرافی نگه داشته شده بود، برداشت کنند.

همچنین، طی یک تراکنش عظیم در 7 نوامبر 250,000,000 دوج به رابین هود واریز شد، که احتمالاً به منظور فروش این تعداد یک چهارم میلیاردی از میم کوین محبوب است.

درحال حاضر دوج کوین پس از افت 2.6 درصدی در 24 ساعت گذشته، با قیمت 0.0745 دلار مبادله می شود. پیش از آن در دوره بین 3 و 7 نوامبر، دوج افزایش قیمت 14.6 درصدی داشت و به بالاترین سطح 0.0764 دلار در صرافی بایننس رسید

مرجع: شبکه اطلاع رسانی طلا، سکه و ارز