دوج کوین، رمزارز مورد علاقه ایلان ماسک، 8 ساله می شود

به گزارش سیگنال به نقل از آکادمی هلاکوئی،

دوج کوین، میم کوینی که در حال حاضر هشت ساله شده است و به یک بازیگر اصلی در صنعت کریپتو تبدیل شده است.

در ماه می (اردیبهشت)، رمزارز جوک که توسط بیلی مارکوس و جکسون پالمر در 6 دسامبر 2013 (15 آذر 1392) برای تمسخر آلت کوین ها راه اندازی شده بود، پس از تجربه یک رالی عظیم در اوایل ماه می (اواسط اردیبهشت) ارزش بازار آن به 90 میلیارد دلار نیز رسید.

با کمک ایلان ماسک، حامیان برجسته، سایر افراد مشهور و پوشش بی وقفه رسانه ای، دوج کوین تنها در چهار ماه اول سال 2021 (اواخر 1399) به میزان چشمگیر 17000 درصد افزایش یافت و کل جامعه سرمایه گذار را مجذوب خود کرده بود.

تقلید از بیت کوین همچنین الهام بخش بسیاری از کپی‌کنندگان بوده است، با شیبا اینو مبتنی بر اتریوم که به برجسته‌ترین رقیب آن تبدیل شد و درخشش سگ برتر را در ماه اکتبر (مهر) ربود.

دوج کوین 76.1 درصد از بالاترین رکورد خود افت کرده است، اما همچنان از ابتدای سال به میزان خیره کننده 6943 درصد رشد کرده است و دارندگان بلندمدت آن را بخشی از ثروتمندان ارزهای دیجیتالرمزارزها می کند.

مارکوس که اکنون اغلب در توییتر با ماسک در ارتباط است، ادعا می کند که سال 2021 (1399 و 1400) دومین سال عجیب او به دلیل رشد دوج کوین بوده است.

 

 

با این حال، بعید است که پالمر روز تولد رمزارز جوک را جشن بگیرد زیرا برنامه نویس استرالیایی مدت ها پیش این جامعه را رها کرده بود. او در یک توییت در ماه ژوئیه (تیر)، ادعا کرد که صنعت کریپتو توسط “یک کارتل قدرتمند” کنترل می شود.

 

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.

منبع: U.today

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.