دلایل نزدیک شدن بیت کوین به منطقه خرید!

به گزارش سیگنال به نقل از آکادمی هلاکوئی،

لارنس مک‌دونالد(Lawrence McDonald)، یکی از مشارکت‌کنندگان CNBC و بنیانگذار بیر ترپز ریپورت (The Bear Traps Report) اشاره کرد که یک بیت‌کوین(Bitcoin) اکنون معادل 20 اونس شمش است که نسبت به اوج 37 اونسی که در ماه آگوست(مرداد) ثبت شد، کاهش قابل‌توجهی دارد.

بیتکوین

مک دونالد معتقد است زمانی که نسبت XBT/XAU به 15 اونس برسد، این ارز دیجیتال پرچمدار در منطقه خرید قرار خواهد گرفت.

همانطور که توسط U.Today گزارش شده است، شاخص قدرت نسبی (RSI) نیز در حال مشاهده شرایط فروش بیش از حد در نمودار هفتگی بیت کوین است که اکنون به زیر 40 رسیده است.

اوایل دیروز، بیت کوین به سطح 37000 دلار سقوط کرد و روند نزولی خود را گسترش داد.

مایک نووگراتز(Mike Novogratz)، مدیر عامل گلکسی دیجیتال(Galaxy Digital) اخیراً در توئیتی اعلام کرد از آنجایی که ارزهای دیجیتال همزمان با بازار سهام ایالات متحده ترید می شوند، تحت فشار باقی خواهند ماند. همبستگی بین نزدک(Nasdaq) و بیت کوین اخیراً به بالاترین حد خود رسیده است.

تریدر، جاش اولشویچ (Josh Olszewicz) توئیت کرده است که بیت کوین برای اولین بار از زمان شروع همه‌گیری کرونا، وارد ابر هفتگی ایچیموکو( Ichimoku Cloud) شده است، که به نظر او نشانه‌ای دردسرساز برای گاوها است.

بیتکوین

کیتی استاکتون(Katie Stockton) از فیرلید استراتژیز (Fairlead Strategies) اخیراً اشاره کرده است که 37361 دلار به عنوان یک سطح حمایتی اصلی برای بیت کوین عمل می کند. اگر کریپتوکارنسی پرچمدار به زیر قیمت فوق الذکر سقوط کند، احتمالاً تا سطح 30000 دلار سقوط خواهد کرد.

این تحلیلگر بر این باور است که بیت کوین می تواند برای مدت کوتاهی به زیر سطح حمایت قبل از مرحله بهبود سقوط کند. به گفته استاکتون، شکست در بازیابی شتاب صعودی برای آلت کوین ها نوید خوبی نخواهد داشت.

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.

منبع: u.today

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.