دغدغه‌مردم و خودروسازان در کمیسیون صنایع بررسی شد/نقش منفی دلالان در بازار خودرو

دغدغه‌مردم و خودروسازان در کمیسیون صنایع بررسی شد/نقش منفی دلالان در بازار خودرو
خلاصه اخبار

تهدان – ایرنا- سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: نقش منفی دلالان از زمان تولید خودرو تا رسیدن به دست مشتری منجر به رشد قیمتی خودرو ۳۰۰ میلیون تومانی به ۵۳۰ میلیون می‌شود.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا ، زهرا سعیدی مبارکه در توضیح نشست امروز یکشنبه( 15 مهرماه) کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی به خبرنگاران گفت: جلسه امروز با حضور اعضای کمیسیون، خودروسازان، قطعه سازان و فعالان این بخش تشکیل و دغدغه مردم و خودروسازان در این نشست مطرح شد.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه دلالان نقش منفی از زمان تولید تا زمانی که به دست مشتری می‌رسد ایفا می‌کنند، افزود: به عنوان نمونه خودرویی که قیمت تمام شده آن 300 میلیون تومان است با قیمت 530 تومان در اختیار مشتری قرار می‌گیرد که مشکلاتی را به همراه دارد.

نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی افزود: یکی دیگر از مسائل مطرح شده در نشست امروز کمیسیون، اعمال استانداردها بود که مقرر شد بررسی‌های لازم صورت بگیرد تا وضعیت تحویل خودرو استاندارد و غیر استاندارد بررسی شود که آیا تفاوتی بین آن قائل هستند یا خیر؟

سعیدی خاطرنشان کرد: موضوع تاخیر در ارائه خودروهای ثبت نامی، تعهد ارزی، قیمت دستوری، کیفیت خودرهای تولید داخل نیز در این نشست بحث و بررسی شد.

منبع: ایرنا

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *