دعوت حماس از مردم فلسطین برای تجمع در مسجد الاقصی

دعوت حماس از مردم فلسطین برای تجمع در مسجد الاقصی
خلاصه اخبار

جنبش مقاومت فلسطین “حماس” امروز پنجشنبه در بیانیه ای از مردم فلسطین دعوت کرد تا جهت دفع و نقشه برآب کردن پروژه های دشمن صهیونیستی در مسجد الآقصی، به این مکان مبارک سفر نمایند و در آنجا تحصن کنند.

العالم – فلسطین اشغالی

این جنبش در بیانیه ی خود از مردم فلسطین در قدس شریف ، کرانه باختری و مناطق اشغالی فلسطین خواست تا به مسجدالاقصی سفر کرده و با تحصن در آن مکان پاک تمامی نقشه های اشغالگران صهیونیست در یهودی سازی مسجد الاقصی و تغییر ویژگی های آن خنثی کنند.

حماس در این بیانیه‌ی مطبوعاتی تاکید کرد “تشدید حملات گروه‌های شهرک‌نشین به مسجد مبارک الاقصی، برگزاری تورهای تحریک‌آمیز در آنجا و اقامه نماز تلمودی با حمایت و حفاظت ارتش اشغالگر، در زمانی که محدودیت‌هایی برای ورود نمازگزاران فلسطینی به مسجد اعمال می‌شود، تماما تداوم گامهایی جهت ایجاد واقعیتی جدید و تحمیل تقسیم زمانی و مکانی در مسجد الاقصی و تلاش برای گسترش کنترل بر آن و یهودی سازی آن است.

این جنبش همچنین در ادامه افزود “جوانان دلاور انقلابی فلسطین در دفاع از الاقصی، بیت‌المقدس و تمامی سرزمین‌های اشغالی، با مقاومت و درگیری‌های بیشتر با اشغالگران با این تجاوزات صهیونیستها مقابله خواهند کرد.

منبع: العالم

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *