در هفته پایانی ماه اکتبر حواستان به این ۳ آلت کوین باشد

در هفته پایانی ماه اکتبر حواستان به این ۳ آلت کوین باشد
خلاصه اخبار

با فرا رسیدن هفته پایانی ماه اکتبر و نزدیک شدن به ماه نوامبر، بسیاری از معامله‌گران بار دیگر بازار آلت کوین‌ها را زیرنظر گرفته‌اند. فراتر از احساسات عمومی بازار، برخی از ارزهای دیجیتال در این هفته بروزرسانی‌های مهمی را تجربه می‌کنند که می‌تواند بر قیمت آنها تاثیر بگذارد. به گزارش میهن بلاکچین، در این مطلب …

با فرا رسیدن هفته پایانی ماه اکتبر و نزدیک شدن به ماه نوامبر، بسیاری از معامله‌گران بار دیگر بازار آلت کوین‌ها را زیرنظر گرفته‌اند. فراتر از احساسات عمومی بازار، برخی از ارزهای دیجیتال در این هفته بروزرسانی‌های مهمی را تجربه می‌کنند که می‌تواند بر قیمت آنها تاثیر بگذارد.

به گزارش میهن بلاکچین، در این مطلب قصد داریم تا 3 آلت کوینی که می‌توانند در آخرین هفته از ماه اکتبر عملکرد خوبی داشته باشند را بررسی کنیم.

آنچه در این مطلب می‌خوانید

ژوپیتر (JUP)

پیش‌بینی می‌شود که قیمت ژوپیتر در روزهای آتی با رشد همراه شود. یکی از دلایل این رشد احتمالی، شروع رای‌گیری حاکمیتی در رابطه با پروپوزالی کلیدی در این صرافی غیرمتمرکز است. هدف از این پروپوزال حاکمیتی، تغییر آستانه رای‌گیری برای تصمیم‌گیری‌های حاکمیتی است که به حد نصاب 120 میلیون رای برسد یا حداقل 30٪ از کل توکن‌های JUP استیک شده را شامل شود.

هیجان‌ها در رابطه با این رای‌گیری قیمت ژوپیتر را در 3 هفته گذشته 38٪ افزایش داده و می‌تواند به رشد بیشتر آن منجر شود. در حال حاضر قیمت ژوپیتر 1 دلار است و ممکن است در روزهای آتی مقاومت 1.11 دلاری را آزمایش کند. شکسته‌شدن این مقاومت می‌تواند رالی ژوپیتر را آغاز و خریداران بیشتری را به این ارز دیجیتال جذب کند.

نمودار ژوپیتر تایم فریم 1 روزه - منبع: TradingView
نمودار ژوپیتر تایم فریم 1 روزه – منبع: TradingView

در سمت مقابل، اگر ژوپیتر نتواند از مقاومت 1.11 دلاری خودش که دو بار تاکنون در شکستن آن ناموفق بوده عبور کند، این ارز ممکن است به فاز «تثبیت» وارد شود. در این سناریو قیمت ژوپیتر می‌تواند زیر مقاومت مذکور اما بالاتر از حمایت 0.94 دلاری تثبیت شود.

مانترا (OM)

در چند وقت گذشته، اخبار مرتبط با راه‌اندازی شبکه اصلی پروژه مانترا هیجان زیادی در جامعه این ارز دیجیتال ایجاد کرده است، با این حال، این هیجان در قیمت توکن OM هنوز خودش را نشان نداده است. اگرچه قرار بوده در ماه اکتبر این شبکه راه‌اندازی شود، هیچ تاریخ دقیقی برای عرضه اعلام نشده و همین باعث شده تا تاثیرات آن بر قیمت محدود باشد.

اما ممکن است در ادامه فشار خریداران در واکنش به راه‌اندازی شبکه اصلی پروژه مانترا قیمت توکن OM را به رکورد جدیدی بالاتر از 1.62 دلار برساند. انتظار می‌رود چنین روند صعودی توجه سرمایه‌گذاران بیشتری را به خود جلب کند و قیمت را بیش از این افزایش دهد.

نمودار مانترا تایم فریم 1 روزه - منبع: TradingView
نمودار مانترا تایم فریم 1 روزه – منبع: TradingView

در سمت دیگر اما اگر هیاهوی راه‌اندازی شبکه اصلی نتواند انتظارات بازار را برآورده کند، قیمت مانترا ممکن است با فشار نزولی قابل توجهی مواجه شود. عدم تداوم این فشار تبلیغاتی ممکن است قیمت را به زیر حمایت 1.33 دلار کاهش دهد. این اتفاقات می‌تواند به ریزش قیمت OM به سمت 1.18 دلار منجر شود که چشم‌انداز صعودی کنونی را بی‌اعتبار می‌کند.

هارمونی (ONE)

قیمت هارمونی در هفته گذشته 20٪ کاهش یافته و با عملکرد ضعیف خود به 0.012 دلار رسیده است. با این حال، این روند ممکن است با انجام شدن هارد فورک مهم این شبکه تغییر کند. در تاریخ 31 اکتبر (10 آبان 1403) قرار است هارد فورک مهمی در شبکه هارمونی انجام شود. هدف از این هارد فورک، بهبود عملکرد و رشد تقاضا در شبکه است. برخی از تحلیلگران معتقدند بروزرسانی آتی هارمونی می‌تواند بر قیمت این ارز دیجیتال تاثیر مثبت بگذارد.

این هارد فورک فاز HIP32 که نقطه عطفی کلیدی در رودمپ هارمونی به سوی «تمرکززدایی کامل» است را اجرایی می‌کند. این بروزرسانی همچنین انتقال‌های دوره‌ای در شارد 1 را بهبود می‌بخشد که کارایی کلی شبکه را افزایش می‌دهد.

نمودار هارمونی تایم فریم 1 روزه - منبع: TradingView
نمودار هارمونی تایم فریم 1 روزه – منبع: TradingView

اگر هارد فورک مذکور با موفقیت پارامترهای مربوط به شبکه هارمونی را ارتقا بخشد، قیمت ONE ممکن است ضررهای اخیر خود را جبران کند و از هدف 0.013 دلاری عبور کند و به 0.015 دلار برسد. با این حال، در صورت تداوم فشار نزولی، قیمت هارمونی می‌تواند تا 0.011 دلار کاهش یابد.

منبع: میهن بلاکچین

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *