در هفته جدید کدام آلت کوین ها را زیر نظر داشته باشیم؟

در هفته جدید کدام آلت کوین ها را زیر نظر داشته باشیم؟
خلاصه اخبار

در این مقاله روند قیمتی سولانا، دوج کوین و رندر را بررسی میکنیم و عملکرد آنها در هفته جدید را پیش بینی میکنیم

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز به نقل از کوین پدیا، در هفته گذشته، بازار با نوسانات قابل توجهی مواجه شد. لیکوئید شدن معاملات خرید و فروش در اطراف سطوح مقاومتی و حمایتی کلیدی باعث شد نه تنها بیت کوین بلکه سراسر بازار آلت کوین ها به تب و تاب و نوسان بیفتند. این شرایط منجر شد که سطوح مقاومتی به نقطه‌ای برای اصلاح و ریزش شدید قیمت تبدیل بشوند و آلت‌کوین‌ها در مسیری نزولی قرار بگیرند. با این حال، قیمت‌های آلت‌کوین‌هایی مانند رندرRNDR ، دوج کوینDOGE و سولاناSOL عملکرد امیدوارکننده‌ای را از خود نشان دادند. تحلیل ها نشان می دهند که این رمزارزها به طور بالقوه می توانند در هفته آینده افزایش مجدد قیمت داشته باشند.

**محتوای این مقاله توصیه مالی نمیباشد، قبل از هرگونه تصمیم گیری، بررسی های لازمه را انجام دهید**

بازار ارزهای دیجیتال شرایط ثابت و پایداری دارد

ثبت شدن چندین درخواست جدید برای راه اندازی ETF اسپات بیتکوین، همراه با برنامه های اخیر بلک راک و فیدلیتی برای راه اندازی ETF اسپات اتریوم، و احتمال تایید شدن آنها، ثبات بازار را حفظ کرده است.

هر بار که قیمت بیت کوین برای عبور از 38000 دلار تلاش می کند، قیمت آلت کوینها به میزان قابل توجهی افزایش میابد. شایان ذکر است، شاخص رشد قیمت آلتکوین ها اخیراً به میزان قابل توجهی افزایش داشته است، به طوری که معیار آن از پایین ترین سطح 27 به 49 رسیده است. این نشان میدهد که در طی هفته گذشته، سرمایه گرازان و معامله گران، آلت کوین ها را به بیتکوین ترجیح داده اند.

تحلیل قیمت رندر (RNDR):
پس از 1.5 سال، قیمت RNDR از سطح EMA20 به سمت بالا بازگشته و بالاخره از سطح مقاومت 3.3 دلار عبور کرد.ولی در حال حاضر با مقاومت جزئی مواجه است.

rndr

با تشدید فشار خرید، خریداران به دنبال رساندن قیمت به سطح مقاومت بعدی هستند. اگر آنها با موفقیت قیمت را از سطح مقاومتی 3.3 دلار عبور دهند، قیمت RNDR ممکن است هفته آینده تا 4.3 دلار افزایش یابد.

برعکس، اگر فروشندگان موفق شوند قیمت را به زیر خط روند میانگین متحرک نمایی EMA20 در 2.9 دلار برسانند، سطح حمایت کلیدی بعدی می‌تواند نزدیک به 2 دلار باشد.

تحلیل قیمت دوج کوین (DOGE):
سرمایه گذاران ممکن است باکاهش قیمت DOGE به خرید مشغول باشند. Dogecoin نتوانست موقعیت خود را بالای 0.085 دلار حفظ کند که منجر به کاهش قیمت به سمت خط روند EMA 20 روزه شد.

doge

قیمت به دلیل فشار نزولی به زیر میانگین متحرک نمایی 20 روزه ریزش کرد، با این حال وجود یک سایه بلند روی کندل روزانه چارت قیمتی دوج نشان دهنده علاقه خرید قوی در سطوح پایین تر است. انتظار می رود خریداران تلاش دیگری برای بالا بردن قیمت تا 0.085 دلار انجام دهند و شکست بالای خط روند بالا، قیمت را به بالای 0.1 دلار خواهد رساند.

تحلیل قیمت سولانا (SOL):
سطح 50 دلار برای سولانا در هفته آینده بسیار مهم است زیرا فروشندگان به دنبال پایین آوردن شدید قیمت هستند. با این حال، بازگشت مجدد قیمت از آن سطح به سمت بالا ممکن است باعث در پیش گرفته شدن دوباره روند صعودی شود.

sol

شتاب خرید ممکن است به زودی ظاهر شود زیرا خریداران در حال آماده شدن برای دفاع از سطح 50 دلار هستند. یک جهش موفق، قیمت SOL را در یک موج صعودی کوتاه مدت طی هفته آینده افزایش می دهد و قیمت آن را به 70 دلار می رساند. با این حال، ممکن است همانند روند های قبلی، در این سطح هم فشار فروش ایجاد شود و قیمت را به میزان قابل توجهی پایین بیاورد.

اگر خریداران نتوانند از سطح 50 دلار دفاع کنند، فروشندگان ممکن است قیمت SOL را پایین بیاورند و آن را در سطح 40 دلار نگه دارند. این نشان می دهد که حرکت فعلی هم برای خریداران و هم برای فروشندگان بسیار مهم است زیرا روند مهمی را در هفته آینده تعیین می کند.

مرجع: شبکه اطلاع رسانی طلا، سکه و ارز