در روند صعودی 2024 کدام آلت کوینها تحت نظر داشته باشیم؟

در روند صعودی 2024 کدام آلت کوینها تحت نظر داشته باشیم؟

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز به نقل از کوین پدیا، در ویدئویی اخیر، تحلیلگری بنام “نیک بای جوپیتر” دیدگاه خود را در مورد کاردانو و برخی آلتکوین‌هایی که ممکن است در سال 2024 عملکرد خوبی داشته باشند به اشتراک گذاشت. به گفته او، کاردانو روند قیمت و سودآوری خوبی خواهد داشت زیرا در 10 رتبه برتر قرار دارد و پول زیادی (355 میلیون دلار) در شبکه آن قفل شده است. بنظر نیک، این نشانه خوبی است، به خصوص که پروژه های دیفای Defi کاردانو در دوران سختی (بازار نزولی) فعالیت خود را شروع کردند. این واقعیت که آنها در حال رسیدن به بالاترین حد در مجموع ارزش قفل شده (TVL) هستند یک سیگنال مثبت است.

**Defi چیست؟دیفای در حقیقت سرویس مالی همانند بانکداری، وام دهی و وام گیری و سرویس های معاملاتی میباشد که بصورت غیرمتمرکز ، بدون نیاز به موسسات واسطه و بصورت کاملا مستقیم بین طرفین و با کمک فناوری بلاکچین انجام میشود.**

**مجموع ارزش قفل شده (TVL) یک معیار مهم در حوزه مالی غیرمتمرکز (DeFi) است که نشان دهنده کل ارزش دلاری دارایی های ارزدیجیتال سپرده شده در پروتکل ها یا پلتفرم های مختلف DeFi است. این به عنوان یک معیار برای ارزیابی سلامت کلی و محبوبیت یک اکوسیستم DeFi عمل می کند. TVL بالاتر نشان می دهد که کاربران بیشتری به طور فعال در فعالیت های DeFi شرکت می کنند و به طور بالقوه به افزایش نقدینگی، حجم تراکنش و بازده بالقوه کمک می کند.**

ada

در خصوص آلت کوینها، نیک پیشنهاد می‌کند که به آلت‌کوین‌هایی که هم از نظر قیمت و هم در TVL به بالاترین سطح خود می‌رسند توجه کنید. این بدان معنی است که آنها ممکن است کاری را درست انجام دهند و حرکت خوبی داشته باشند. نیک به چند آلتکوین اشاره کرد که به نظر او جالب هستند: آربیتروم (ARB) ، سوی SUI ، میکر (MKR) ، ایمیوتیبل (IMX) و ایلوویوم (ILV) . اینها حوزه‌های مختلفی مانند فناوری مقیاس‌بندی، برنامه‌نویسی خلاق، DeFi با دارایی‌های واقعی، بازی و ترکیبی از DeFi و بازی را پوشش می‌دهند.

**محتوای این مقاله توصیه مالی نمیباشد، قبل از هرگونه تصمیم گیری، بررسی های لازمه را انجام دهید**

SUI، یک تازه وارد با فناوری پیشرفته و سرعت تراکنش های سریع، به عنوان جانشین بالقوه پلتفرم های بلاک چین موجود فعالیت میکند. علیرغم اینکه اخیرا وارد بازار شده است، رویکرد روایی و نوآورانه SUI به زبان های برنامه نویسی، آن را به عنوان یک آلتکوینی با ارزش نظارت دقیق تبدیل میکند.

نیک گفت که تمرکز روی آلتکوین هایی که به نسبت و از چرخه های مختلف بازار جان سالم به در برده اند، هوشمندانه است. اینها پلتفزمهایی هستند که نوآوری ارائه می کنند، کاربران را جذب می کنند و به رشد خود ادامه می دهند. نیک به طور خلاصه به اینجکتیو INJ و ثورچین RUNE اشاره کرد و گفت که آنها در سال 2023 عملکرد خوبی داشتند. با این حال، او تمرکز را به پیش بینی آنچه ممکن است در سال 2024 بدرخشد تغییر داد و بر اهمیت جستجوی رمزارزهایی که هم در قیمت و هم در TVL به بالاترین سطح تاریخ دست می یابند تاکید کرد.

btc

او گفت که توجه به بیت کوین و اتریوم بسیار مهم است. بیت کوین سلطان بازار است و هر حرکت بزرگ در بیت کوین می تواند تاثیر قابل توجهی بر کل فضای ارزهای دیجیتال داشته باشد. از سوی دیگر، اتریوم پیشرو پلتفرم قراردادهای هوشمند است و عملکرد آن اغلب منعکس کننده سلامت کلی بخش مالی غیرمتمرکز (DeFi) است.

مرجع: شبکه اطلاع رسانی طلا، سکه و ارز