درخشش دوباره تجارت نیوز در جشنواره فرهنگی امین الضرب ۱۴۰۳ برندگان نوبل اقتصاد چه کسانی هستند؟ جنگ کریدوری بر سر زایش خاورمیانه جدید

درخشش دوباره تجارت نیوز در جشنواره فرهنگی امین الضرب ۱۴۰۳                    
                  
                    
                      برندگان نوبل اقتصاد چه کسانی هستند؟                    
                  
                    
                      جنگ کریدوری بر سر زایش خاورمیانه جدید
خلاصه اخبار

هفتمین جشنواره فرهنگی امین الضرب در حالی برگزار شد که «تجارت نیوز» همانند گذشته باز هم خوش درخشید و موفق به دریافت دو جایزه شد.

به گزارش تجارت نیوز ،

هفتمین جشنواره فرهنگی امین الضرب امروز، 23 مهر 1403، از سوی اتاق بازرگانی تهران برگزار شد. پایگاه خبری تجارت‌نیوز امسال نیز همانند دوره‌های گذشته در این جشنواره خوش درخشید و دو عنوان را کسب کرد. روزنامه هم‌میهن نیز عملکردی مشابه تجارت‌نیوز داشت تا مشترکاً بیشترین سهم را از 18 جایزه اهداشده در میان تمامی رسانه‌ها داشته باشند. 

امیر داداشی، دبیر سرویس‌های صمت، انرژی و خودرو تجارت‌نیوز، در هفتمین جشنواره فرهنگی امین‌الضرب در بخش یادداشت و مقاله مقام سوم را از آن خود کرد. این جایزه به یادداشت بخش خصوصی؛ شوالیه تاریکی که به بررسی ناترازی انرژی در ایران می‌پردازد تعلق یافت. گفتنی است داداشی سال گذشته در همین بخش صاحب مقام اول شد. 

امیر داداشی امین الضرب

فرحان پورسلیم، خبرنگار حوزه خودرو، نیز با ارسال گزارش صادرات تارا و دنا واقعیت یا ترفند اینستاگرامی؟ به جشنواره فرهنگی امین‌الضرب در سال 1403، مقام دوم را در بخش ویدئوژورنال تصاحب کرد. او در این گزارش ویدئویی به موج تبلیغات اخیر صادرات محصولات ایران خودرو به کشورهای منطقه پرداخته است. 

فرحان

منبع: تجارت نیوز

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *