درآمد “بفجر” کاهشی بود

درآمد “بفجر” کاهشی بود
خلاصه اخبار

شرکت پتروشیمی فجر با انتشار عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۱ فروردین ماه ۱۳۹۸ اعلام کرد در این دوره با کاهش ۱۰درصدی درآمد نسبت به دوره مشابه در سال گذشته مواجه بوده است.

به گزارش سیگنال به نقل از رادیو سهام به نقل از پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، شرکت پتروشیمی فجر با سرمایه ۶ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال گزارش فعالیت یک ماهه فروردین ماه سال جاری را منتشر کرد.

شرکت پتروشیمی خارگ در دوره یک ماهه منتهی به پایان فروردین ماه سال جاری، معادل یک هزار و ۲۰۰ میلیارد و ۵۷۵ میلیون ریال از محصولات خود را به فروش رسانده است که نسبت به دوره مشابه در سال پیش، کاهش ۱۰ درصدی را نشان می‌دهد.

بر اساس این گزارش، “بفجر” در خصوص اطلاعات دوره یک ماهه یاد شده توضیحات زیر را اعلام داشته است:

فروش گاز طبیعی بابت ترانزیت گاز طبیعی (سوخت و خوراک) دریافتی از سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی و ارسال به شرکت‌های پتروشیمی خوزستان، تندگویان، بوعلی سینا و امیرکبیر بوده است.

و همچنین، عطف به دستورالعمل تنظیم قیمتهای سرویس‌های جانبی، موضوع تصمیم جلسه شماره ۳۳۶ شورای رقابت به تاریخ ۷ خرداد ۱۳۹۷، همانگونه که در نامه شماره ۱۷۱/۱-۳۲ مورخ ۱۸ دی ماه۱۳۹۷ (افشا شده در تاریخ ۱۸ دی ماه ۱۳۹۷ در سامانه کدال) اشاره شد، مباحث کارشناسی و تدقیق محاسبات مربوط به دستورالعمل مذکور به خصوص در مورد مصرف کنندگان سرویس‌های جانبی شرکت پتروشیمی فجر و میانگین وزنی بازده دارائی‌های مولد مصرف کنندگان از جانب شرکت ملی صنایع پتروشیمی و شورای رقابت در جریان بوده و تاکنون نتیجه آن به این شرکت اعلام نشده است که به محض تعیین تکلیف نرخ‌های سرویس های جانبی و مشخص شدن اثرات آن بر سود و زیان شرکت، اطلاع رسانی خواهد شد.

منبع: radiosaham.ir

برچسب‌ها