خرید املاک به وسیله‌ی ADA در پرتغال

خرید املاک به وسیله‌ی ADA در پرتغال
خلاصه اخبار

فهرست عناوینشرکت املاک پرومتئوس اینترنشنال (Prometheus International)  دو خانه مجلل در جزیره مادیرا پرتغال را به مبلغ 4.1 میلیون یورو (4.7 میلیون دلار) فروخته است که با ارز دیجیتال محبوب ($ADA) پرداخت شده است. طبق گزارش رسانه محلی Sapo، این گران‌ترین خرید املاک و مستغلات لوکس در پرتغال از زمان انقلاب بلاک چین است و […]

شرکت املاک پرومتئوس اینترنشنال (Prometheus International)  دو خانه مجلل در جزیره مادیرا پرتغال را به مبلغ 4.1 میلیون یورو (4.7 میلیون دلار) فروخته است که با ارز دیجیتال محبوب ($ADA) پرداخت شده است.

طبق گزارش رسانه محلی Sapo، این گران‌ترین خرید املاک و مستغلات لوکس در پرتغال از زمان انقلاب بلاک چین است و اولین دو ملکی بود که توئسط ADA در این کشور فروخته شده است.

پریش پاتل، مدیرعامل پرومتئوس اینترنشنال به این خبرگزاری گفت که این شرکت به دنبال موقعیت خود برای جذابیت برای هر بازاری است. خریدار هر دو ملک یک سرمایه گذار ناشناس بوده است که در ADA را در قیمت 0.06 دلار خریده است

قیمت این ارز دیجیتال از آن زمان به بالاترین حد خود رسیده است و به بالای 3 دلار رسیده است و سرمایه گذاران معتقدند که هنوز ممکن است به مرز 5 دلار برسد.

طبق گزارش‌ها، این شرکت پروتکل‌هایی را توسعه داده است که به آن امکان می‌دهد بررسی‌های شناخت مشتری شما را برای خریدارانی که از دارایی‌های دیجیتال برای خرید دارایی استفاده می‌کنند، انجام دهد. سپس مالکیت دارایی ها از طریق توکن های غیرقابل تعویض (NFT) در بلاک چین در دسترس قرار می گیرد.

در حالی که این خرید با استفاده از ADA انجام شده است، گزارش شده است که این شرکت هوش مصنوعی ایجاد کرده است که به آن کمک می‌کند بفهمد چه زمانی توکن‌ها به ارز فیات می‌رسد که سپس وارد حساب‌های بانکی آن‌ها می‌شود.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.