خریداران در جستجوی نور: تحلیل تکنیکال قیمت بی‌ان‌بی (BNB)، سولانا (SOL) و ریپل (XRP)؛ ۱۴ مهر ۱۴۰۳

خریداران در جستجوی نور: تحلیل تکنیکال قیمت بی‌ان‌بی (BNB)، سولانا (SOL) و ریپل (XRP)؛ ۱۴ مهر ۱۴۰۳
خلاصه اخبار

خریداران با تمام توان در تلاشند تا روند بازار را به سمت صعود هدایت کنند، اما مقاومت سنگین فروشندگان همچنان بر بازار سایه افکنده است. به گزارش میهن بلاکچین، نشانه‌هایی از عدم قطعیت و تزلزل در حرکت‌های صعودی مشاهده می‌شود که ممکن است مسیر پیش‌رو را پیچیده‌تر کند و خریداران را با چالش‌های جدیدی روبه‌رو …

خریداران با تمام توان در تلاشند تا روند بازار را به سمت صعود هدایت کنند، اما مقاومت سنگین فروشندگان همچنان بر بازار سایه افکنده است.

به گزارش میهن بلاکچین، نشانه‌هایی از عدم قطعیت و تزلزل در حرکت‌های صعودی مشاهده می‌شود که ممکن است مسیر پیش‌رو را پیچیده‌تر کند و خریداران را با چالش‌های جدیدی روبه‌رو سازد.

آنچه در این مطلب می‌خوانید

تحلیل قیمت بی‌ان‌بی (BNB)

فروشندگان در 1 آگوست (9 مهر) توانستند قیمت بی‌ان‌بی را به زیر میانگین متحرک ساده 50 روزه (551 دلار، موج قرمز رنگ) برسانند، اما موفق به رساندن قیمت به زیر 527 دلار نشدند.

نمودار روزانه قیمت بی‌ان‌بی - منبع:‌ تریدینگ ویو
نمودار روزانه قیمت بی‌ان‌بی – منبع:‌ تریدینگ ویو

خریداران در تلاش هستند تا قیمت را به بالای میانگین‌های متحرک بازگردانند. اگر موفق به انجام این کار شوند، خریداران دوباره برای صعود به 635 دلار تلاش خواهند کرد. انتظار می‌رود فروشندگان در این سطح مقاومت قوی ایجاد کنند.

اگر قیمت از میانگین‌های متحرک کاهش یابد، احتمال سقوط به زیر 527 دلار افزایش می‌یابد. این اتفاق ممکن است راه را برای کاهش احتمالی به 460 دلار هموار کند. خریداران احتمالاً در این سطح وارد عمل خواهند شد.

تحلیل قیمت سولانا (SOL)

قیمت سولانا در 2 آگوست (11 مهر) به زیر میانگین متحرک ساده 50 روزه (141 دلار، موج قرمز رنگ)، سقوط کرد که نشان می‌دهد ممکن است قیمت برای چند روز دیگر بین 116 دلار و 164 دلار بماند.

نمودار روزانه قیمت سولانا - منبع:‌ تریدینگ ویو
نمودار روزانه قیمت سولانا – منبع:‌ تریدینگ ویو

خریداران سعی خواهند کرد قیمت را به بالای میانگین‌های متحرک بازگردانند، اما اگر در این کار شکست بخورند، قیمت می‌تواند به حمایت قوی در 116 دلار سقوط کند. انتظار می‌رود خریداران از این سطح با قدرت دفاع کنند.

از سوی دیگر، اگر خریداران قیمت را به بالای میانگین‌های متحرک برسانند، سولانا می‌تواند صعود خود را به سمت 164 دلار آغاز کند. شکست و بسته شدن قیمت بالای این سطح، یک الگوی سر و شانه معکوس را تکمیل خواهد کرد، که هدف قیمتی آن 208 دلار است.

تحلیل قیمت ریپل (XRP)

قیمت ریپل در 2 آگوست (11 مهر) به زیر میانگین‌های متحرک و خط روند صعودی سقوط کرد که نشان می‌دهد خریداران از بازار خارج شده‌اند.

نمودار روزانه قیمت ریپل - منبع:‌ تریدینگ ویو
نمودار روزانه قیمت ریپل – منبع:‌ تریدینگ ویو

شیب میانگین متحرک نمایی 20 روزه (0.57 دلار، موج آبی رنگ)، شروع به کاهش کرده و شاخص قدرت نسبی نیز در منطقه منفی بوده که نشان‌دهنده برتری خرس‌ها است. حمایت جزئی در 0.50 دلار وجود دارد، اما اگر این سطح شکسته شود، قیمت ریپل می‌تواند تا 0.46 دلار سقوط کند.

در سمت صعودی، خریداران باید قیمت را به بالای میانگین‌های متحرک برسانند تا سیگنال بازگشتی دریافت شود. سپس قیمت می‌تواند برای صعود به 0.64 دلار تلاش کند که همچنان مانع اصلی برای عبور خریداران خواهد بود.

منبع: میهن بلاکچین

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *