خبر خوش وزیر علوم همزمان با آغاز سال تحصیلی به دانشگاهیان

خبر خوش وزیر علوم همزمان با آغاز سال تحصیلی به دانشگاهیان
خلاصه اخبار

وزیر علوم با تاکید بر اینکه تمامی تمهیدات لازم برای آغاز سال تحصیلی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی فراهم است، گفت: خبر خوشی که می توانم به دانشگاهیان بدهم این است که بودجه خوبی توسط دولت برای تعمیر و تجهیز خوابگاه‌ها و فراهم آوردن فضای آموزشی تخصیص داده شده است.

حسین سیمایی صراف در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن بیان این مطلب به میزان آمادگی دانشگاه هاو موسسات آموزش عالی همزمان با آغاز سال تحصیلی اشاره و اظهار کرد: من به دانشجویان و اساتیدی که سال تحصیلی خود را آغاز می کنند به ویژه دانشجویان ورودی جدید و خانواده های آنها که موفقیت بزرگی کسب کردند، تبریک عرض می کنم و به دانشگاهیان اطمینان می دهم تا حد امکان امکان زیرساخت های لازم برای استقبال از دانشجویان فراهم شده است.

وی در ادامه تصریح کرد: خبر خوشی که برای دانشگاهیان دارم این است که خوشبختانه دولت بودجه خوبی برای تجهیز و تعمیر خوابگاه ها و آماده کردن فضای آموزشی دانشگاه ها فراهم کرده است. 

وزیر علوم خاطرنشان کرد: تا جایی که ممکن است آمادگی خوبی برای پذیرش دانشجویان و دانشگاهیان فراهم است. امیدوارم دانشجویان با روحیه و با نشاط در دانشگاه حضور یابند و اساتید امسال با روحیه جدید که برگرفته از روحیه رئیس جمهور است، سال تحصیلی را شروع کنند و سالی همراه با توافق و وفاق باشد.

سیمایی صراف در پاسخ به این سوال که آیا دانشجویان دارای احکام انضباطی از امروز در کلاس های درس دانشگاه ها حاضر می شوند، افزود: امروز به طور رسمی اطلاعیه ای منتشر خواهیم کرد که اطلاعات کامل در خصوص جزییات ثبت نام این دانشجویان و اساتید را اعلام خواهیم کرد.

وزیر علوم همچنین در خصوص برنامه رییس جمهور برای حضور در مراسم آغاز سال تحصیلی دانشجویان نیز گفت: برنامه رییس جمهور برای آغاز سال تحصیلی هنوز مشخص نیست. پس از سفر نیویورک تاریخ دقیق را اطلاع رسانی خواهیم کرد.

منبع: ایسنا

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *