خبر خوش برای پرستاران: فرمول و مبلغ اضافه‌کاری تغییر خواهد کرد

خبر خوش برای پرستاران: فرمول و مبلغ اضافه‌کاری تغییر خواهد کرد
خلاصه اخبار

اکوایران: وزیر بهداشت از اصلاح فرمول و میزان اضافه کاری پرستاران در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش اکوایران به نقل از ایسنا، وزیر بهداشت از اصلاح فرمول و میزان اضافه‌کاری پرستاران با همکاری سازمان‌های اداری، استخدامی و برنامه و بودجه خبر داد. 

در جلسات متعددی که با سازمان‌های ذی‌ربط برگزار شد نتایج مثبتی حاصل شده و مبلغ اضافه‌کاری پرستاران در یک تا دو روز آینده ابلاغ خواهد شد. بر این اساس با پیگیری‌های فراوان، میزان اضافه‌کاری پرستاران بر اساس فرمول جدید اصلاح شده که در نتیجه آن، مبلغ قابل توجهی افزایش یافته است.

همچنین درباره وضعیت پرداخت مطالبات پرستاران، از آغاز به کار دولت جدید، همواره جلسات متعددی برای پرداخت مطالبات انجام شده و حداقل سه بار این موضوع در جلسه هیئت دولت با رئیس‌جمهور مطرح شده که ایشان نیز بر ضرورت تسریع در پرداخت مطالبات تاکید کرده‌اند. 

تاکنون مبالغ قابل توجهی برای مطالبات معوقه پرستاران در دو مرحله (مرحله اول 7 همت و مرحله دوم 2.5 همت) واریز شده است که بسیاری از این پرداخت‌ها به مدت 8 تا 9 ماه به تاخیر افتاده بود.

 در پایان میتوان ابراز امیدواری کرد که با اصلاح فرمول و میزان اضافه‌کاری پرستاران نتایج مثبتی حاصل شود تا با این اصلاحات، شرایط مالی پرستاران به طور قابل توجهی بهبود یابد. 

منبع: اکو ایران

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *